בננות - בלוגים / / דירה להשכיר
תנועות גוף מוגזמות
  • עינת אלוני

    כותבת, בעיקר.   עובדת על רומן ראשון, כאשר בכל פעם שנדמה והנה- הנחתי עליו את העמוד הסוגר, רוח פרצים מחוללת סערת מקלדת. פרט לכך,  www.einataloni.com וגם: einataloni@gmail.com

דירה להשכיר

אני עוזבת את פלורנטין וכל מי שנכנס במקומי אל דירת שני החדרים שהייתה שלי שיכין את עצמו אל רחובות שנדלקים כמו אקסטה בשבע בבוקר, מהומת אלוהים של מכוניות, משאיות, אנשים בחליפות ואנשים בבוקסר, נשים בשמלות קצרות, מיני, מקסי, המון רסטות, גשם של מי מזגנים, בתי קפה במקום משרדים מלאים באדריכלים, מעצבים גרפים, מעצבי אופנה, מעצבי מוזיקה, תסריטאים, אינסוף תסריטאים, מי שמגיע אל השכנה הזאת שיתכונן להיתקל שוב שוב בוודי אלן הבא, בקורט קובין הבא, במשה איבגי הבא, בדבר הגדול הבא, בינתיים אלפים רודפים אחרי אהבה כשאל היד מחובר להם כלב, זוגות מחפשים סלון לבורגנות בריאה, בעלי נגריות, בעלי פיצוציות, בעלי מסעדות, בעלי פאבים, כל יום פאב חדש נפתח, ובכל פעם הולכים לאותו הפאב שפתוח כבר שלושים שנה, עשרים פאבים, חמשה עשר בתי קפה, תשעה סופרמרקטים, שני איאמפיאם ואחד הלוהלו.
במחיר 3000 ₪ לחודש + בעל הבית הטוב בעולם. פרטים בפרטי.

4 תגובות

  1. דירה מגניבה, ולאן פניך מועדות אל הכפר?
    נראה מענין לגור כאן לאמנית לא?

    • עינת אלוני

      חנה- פני מיועדות אל הכפר שחבוי בצפון תל אביב, בתקווה להדבק קצת בשלווה של ההולכים בניחותא אל ארומה-איכלוב וחזרה.
      פלורנטין לאמנים היא מלכודת דבש צבעונית, סקסית, ורסטילית עד כדי פיצול אישיות.
      העניין עם אמנים הוא שהכל נכנס אל תוכם עד שהם קורסים לתוך עצמם כמו סופלה.

  2. איריס אליה כהן

    כל זה בשלושת אלפים לחודש? יאללה. אני לוקחת. בחיי. השאלה היא רק איך דוחפים ארבעה ילדים ועוד אחד איש מטר תשעים ושלושה לכל האקשן הזה:)

    • עינת אלוני

      יש כאן מחסן ובויידם במיוחד לאנשי מטר תשעים שמתקפלים בקלות:)

© כל הזכויות שמורות לעינת אלוני