בננות - בלוגים / / הקרנת הסרט "אין פטנט לאהבה" בפרדס חנה
גליה אבן-חן
  • גליה אבן-חן

    נולדתי באשדוד ואני חיה בתל-אביב. נשואה ואימא. 1992 : אשת העולם הקטן (שירה) 2009 : אישה מטורפת (שירה) 2014: למשתמט (סרט קצר) 2015: עובדות מהדמיון (רומן) 2016: נצח יחסי (שירה) 2017: רואים לו לכדור-הארץ (ארבעה סיפורים ונובלה) 2018:: "אין פטנט לאהבה" (סרט) 2020: "רואים לו לכדור הארץ" (סרט קצר) galiaeh@gmail.com  

הקרנת הסרט "אין פטנט לאהבה" בפרדס חנה

 

 

No patent for love

 

הקרנת הסרט: "אין פטנט לאהבה"  בספרייה אזורית פרדס חנה בכיכובו של א.ב. דן.

 -כניסה חופשית-

 ב 7/6  ב 19:00  בספריה האזורית פרדס-חנה כרכור

הבוטנים 59 בניין המתנ"ס פרדס-חנה.

בהשתתפות: נועה לחיי, רקפת א. ידידיה, ורד דניאל אמיר, תמר דותן ושאשא דותן.

שחקניות אורחות: צופית גרנט, רינה פדווה.

 צילום: עופרה בכור, ארנה גל וישי זנדברג. מוסיקה: דניה לנדסברג

כתוביות: אמיתי צמרת ערך: דוד נסטל

כתיבה ובימוי: גליה אבן-חן.

אין פטנט לאהבה  על מה הסרט?

יובל, כבר בן 32 ועדיין חי בעולם של פנטזיות וניתוק מהמציאות. הוא מפנטז להיות ממציא פטנטים, הוא מפנטז על נשים כבנות זוג. הפנטזיות על הנשים שלו מתמקדות בצופית גרנט המפורסמת (דרך הופעותיה בטלוויזיה) ובמרצה במכללה. שתיהן מבוגרות ממנו ובלתי מושגות. יובל הוא סטודנט נצחי החי על חשבון אביו בצימצום ומרגיש שאף אחד לא מאמין בו ובמיוחד לא בפטנטים שלו. אביו שמודאג ממצבו, מציב לו אולטימטום למצוא בת זוג תוך חודש. אם לא, יובל יאבד את הכסף המובטח לו ואת תמיכת אביו בו.

יובל הוא בחור שמחפש אהבה בתנאי לחץ.

אביו של יובל האלמן, גם הוא ללא זוגיות מזה זמן רב, מודאג מתלישותו של בנו ורוצה להנחיתו למציאות, כלומר לזוגיות אמיתית שתתאים לו ושאולי גם תגרום לו לקחת אחריות ולפרנס את עצמו.

מוחו של יובל קודח פטנטים. הוא עושה כל מאמץ לממש את רעיונותיו ולמצוא את "האחת" בהתאם לדרישת אביו. את הרעיונות לפטנטים שלו, יובל ממציא מצרכיו במציאות. לדוגמא: סנסור שיזהה עבור הולכי רגל את הקקי על המדרכה מראש. ומעיל המופעל על בטריות המתאים גם לחורף וגם לקיץ – הפועל כתנור חימום לקור, וכמזגן לחום. הדרך למצוא את

"האחת" מסובכת עבורו יותר.

אין פטנט לאהבה, זה מה שיובל מגלה על עצמו במסע שהוא עובר. יובל מאוהב ומקיים מערכת יחסים (בראשו) עם צופית גרנט אושיית טלוויזיה, ולאחרונה החל גם לפנטז על המרצה שלו לפולקלור. בניסיונותיו במציאות למצוא את "האחת" הוא נוחל כישלונות בגלל הנאיביות וחוסר ההבנה שלו את החיים. עד שימצא בסוף את ה"אחת" שתצליח לאהוב אותו כמו שהוא.

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לגליה אבן-חן