בננות - בלוגים / / תרבות היום, בערוץ 1
שחרחורת
  • איריס אליה כהן

    איריס אליה-כהן, סופרת ומשוררת, כלת פרס ראש הממשלה ליצירה לשנת 2015. "מַכְּתוּבּ" (הקיבוץ המאוחד, 2011), זכה בפרס שרת התרבות ובפרס רמת גן 2012; ספריה "דושינקָא, נשמה" (הקיבוץ המאוחד, 2013), ו"גלבי" (ידיעות ספרים, 2016) נמנו שניהם עם תריסר המועמדים לפרס ספיר. שירים מתוך ספרי שיריה "שחרחורת" (הוצאה עצמית, 2014) ו״פלא״ (ידיעות ספרים 2017) תורגמו לאנגלית, צרפתית וספרדית, פורסמו בעיתונות, בכתבי עת ובבמות אחרות בארץ ובעולם, רבים מהם הולחנו ומבוצעים על ידי אומנים שונים ולאחרונה נכנסו שניים מהם לתוכנית הלימודים הארצית בספרות. המופע "פלא – משירי איריס אליה-כהן" ובו שירים שהלחין אמיר עמרמי למילותיה של אליה-כהן, בביצוע מורן קשרו-עקרבי, עולה בימים אלה על הבמות ברחבי הארץ.

תרבות היום, בערוץ 1

 

אני ו"מכתוב" בתרבות היום בערוץ 1. מראיינת ליאת רגב. (צריך ללחוץ על התוכנית של ה 20.6.11.) התוכנית ממש שווה, היו אחלה אורחים, אבל אני חייבת להודות שממש הבהלתי את עצמי… מה, ככה אני נראית כשאני מדברת?!? בחיי שלא ידעתי שיש כל כך הרבה שרירים בפנים… ברצינות. ממש מבהיל. וגם פעם ראשונה ואחרונה שאני שמה אודם. רואים שלא הבנתי מה הדבר הדביק הזה עושה לי על השפתיים. 

http://www.iba.org.il/media/?recorded=1

 

 

4 תגובות

  1. צדוק עלון

    איריס יקרה,
    צפיתי ונהניתי מאוד. יופי.
    ברכות בכול — צדוק

  2. ראיתי. מאוד מעניין. את נראת בסדר גמור, אל תדאגי. זה חמוד שהפנים שלך זזות כל הזמן, ממש חמוד. והאודם יפה לך. ריאיון יפה. אל דאגה.

    • איריס אליה כהן

      שרה יקרה, תודה ממש! איכשהו בלהט אירועי שבוע הספר, אני כבר לא חושבת על שום עניין יותר משתי דקות, פשוט לא מצליחה. אז כבר לא דואגת או מבואסת, אבל מאד מאד מודה לך על התגובה:)

      רות בלומרט כתבה לי: שלחתי תגובה, אולי תמצאי אותה. נהניתי ואת נראית ונשמעת מצוין!
      רות

      מכל האנשים בעולם החליט המחשב לסנן דווקא אותך? תודה גדולה רות יקרה, מאד מאד שמחתי בתגובתך. חיבוקים.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאיריס אליה כהן