שוב הלב. חברה כתבה לי שהלב אצלי הוא המרכז, וזה כל כך נכון. אם מישהו יספור כמה פעמים מופיעה המילה 'לב' בשיריי ובספריי, נדמה לי שיגיע לאלפים .. לא בכדי קראתי לספר הפרוזה הבא שלי 'גלבי', מילה שפירושה: 'הלב שלי', ומבלי משים וממש בלי כוונת מכוון הפך הספר 'גלבי' את שלושת ספריי ('מכתוב', 'דושינקא' ו'גלבי') לטרילוגיה, שבקלות יכולה להקרא טרילוגיית 'הלב'. בקרוב אינשאללה בחנויות.
* תודה לאלי אליהו עורך ספר השירה הבא שלי, שערך את השיר הזה.
וגם:
שחרחורת פותחת את השעה השנייה בתכנית הסליחות הנפלאה של ליבנת בן חמו ואליעז כהן בגל"צ
שחרחורת סופרת ומשוררת
