בננות - בלוגים / / תגובה לפוסט "אנחנו זן נדיר"-"לי עצמי הדבר לא ברור.." (לא זוכרת מי כתב..)
אַרְיָה - אשה שהיא אריה
  • ענבל אשל כהנסקי

    נולדה בירושלים ב1977, נושמת ברעננה. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות. בוגרת סדנת שירה במכללת עלמא. בוגרת קורס מנחי קבוצות שירה ופרוזה של מתא"ן. בוגרת כיתת השירה 'מזמור 1' של משיב הרוח. פרסמה, בין השאר בדג אנונימי?, חלל, חוטם וYNET המקוונים, וב03, משיב הרוח, כרמל, שבו, דקה והליקון בדפוס. כי היא אוהבת מאד לראות את שיריה דרך עיניים אחרות. כיום ממארגני "אָלף קבוצת משוררים צעירים", העוסקת בעריכת שירים ופיתוח יצירתי של המשתתפים באמצעות סדנאות ודיונים ספרותיים. ערכה הפיקה והשתתפה בסדרת ערבי שירה של קבוצת אָלף גם בשיתוף עם "מרכז קהילתי בית בארבור" בתל אביב. ערכה הפיקה והשתתפה בערבי יצירה בכל הארץ. וגם בפעילות "דג-אנונימי? כתב העת העברי המקוון הראשון לשירה". כחברה ב"קסת- שזה לדיו וכאלה..", קבוצת משוררים שעסקה בעריכת שירים ופיתוח יצירתי של המשתתפים באמצעות סדנאות ודיונים ספרותיים, הפיקה והשתתפה בערב שירה של הקבוצה. Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";} נוצקה ועוצבה חברתית, תוך השתתפות בניהול, הפקה, בימוי ומשחק ברחבי הארץ במסגרת "מופע קולנוע האימים של רוקי". בעלת הוותק הארוך ביותר ב"רוקי" בישראל- 16 שנים ועדיין שם, אך בקצב איטי יותר. משם היא באה ולשם היא חוזרת. ספר שיריה פִּרְאֵי הַיּוֹם יצא לאור בהוצאת "כרמל" הירושלמית. והושק בנסיך הקטן בהשקה שנויה במחלוקת פנימית.    

תגובה לפוסט "אנחנו זן נדיר"-"לי עצמי הדבר לא ברור.." (לא זוכרת מי כתב..)

נכון שהבטחתי פוסט תגובה לתגובה אחר. אבל יצא לי תגובה לתגובה לתגובה על פוסט הזה http://israblog.nana10.co.il/tblogread.asp?blog=291774, כדלהלן  (ומי שהתבלבל לא הפסיד כלום)-

א. כאילו שאתה לא יודע מאיפה..
התמיכה שלי ב'קהילה' באה מהיותי חלק מהעולם של "מופע הקולנוע של רוקי" (להלן- "רוקי")!!
חברי קהילה רבים באים להקרנות וכיון שהם מהווים 'רבים מחברי הטובים ביותר..' אז אני מכירה ותומכת באורח חייהם.
אגב, יום לפני הפיגוע בבר נוער הייתי בהקרנה של "רוקי". ועלתה בי המחשבה המצמררת-
גם כאן זה עלול  לקרות. ועוד עם ריכוז כל כך גבוה של צעירים גאים..
אמנם לא רק, אבל בהחלט מהווים אחוז מכובד מאד.
חוץ מזה, יש הקרנה של "רוקי" בסוף פסטיבל אייקון. וכיון שלא תפסו עדיין את המפגע, אני ממש חוששת ללכת. וחוששת גם לכל כך הרבה אנשים שאני מכירה..מפחיד. פשוט מפחיד.

ב. אני בהחלט מקבלת את ההנחה שלך והתמיכה שלך, כמו גם שלי, בקהילה ההומו-לסבית-בי-טרנס באה ממקום של אהבה וכבוד לזכותו של פרט לחיות את חייו הפרטיים כרצונו.
אבל גם אם קורין אלאל (בשירה "זן נדיר") וחברי הקהילה מזמינים תמיכה בחיבה רבה-
אני עדיין מרגישה זרות. לא יודעת.. אולי זה משהו אגזיסטנצאיליסטי בהקשר של גייז..
"לי עצמי הדבר לא ברור.." (לא זוכרת מי כתב)

6 תגובות

  1. תגובה מהלב
    להתראות טובה

  2. "לי עצמי הדבר לא ברור.." כתב אלתרמן

    • ענבל כהנסקי

      תודה מאד!!
      אני אוהבת את אלתרמן. כנראה שבגלל זה השורה נתקעה לי בראש.

  3. ברכות לפתיחת הבלוג.

© כל הזכויות שמורות לענבל אשל כהנסקי