בננות - בלוגים / / יוסי יקר שלי
הבלוג של נורית
  • מערכת בננות Blogs

יוסי יקר שלי

 

אני עוד זוכרת כשרק טלפנתי ליוסי. פניתי אליו דרך אתר ההכרויות. אפילו לא בטוחה למה. באותה תקופה כבר לא היה לי חשק לבלינדייטים אבל כנראה משהו בכרטיס שלו קרץ לי, אולי התחביבים שדמו לשלי. לאחר כמה שיחות החלטנו להפגש, מודעים לבעית המרחק, אבל כנראה הבדידות שכנעה אותנו להפגש, בקטע של אין מה להפסיד.

הפגישה היתה באמת נחמדה, לא היתה התלהבות מצד אף אחד מאיתנו, אך השיחה קלחה ויוסי נראה לי רגיש ומתחשב. זה היה כבר בסיס טוב לידידות לפחות.

כשהגעתי הביתה רציתי לבדוק אם היתה תשובה, ולא התאכזבתי ולא הופתעתי. יוסי אמר שהיה נחמד ואני נראית טוב אך המרחק בעייתי אז כנראה שזה לא מספיק. הסכמתי איתו, והתלבטתי אם כבר לבטל את הקשר, אך אז נזכרתי כמה השיחה היתה נעימה לי ועד כמה יוסי היה נעים, מתחשב ונינוח. כך שהחלטתי, גם אם לא חבר, יוסי בהחלט בחור שלא כדאי לפספס קשר איתו וכך הגענו לדייט השני.

בדייט השני כבר הייתי משוכנעת שזה לא זה ובעיקר בגלל עובדת המרחק. יוסי הבהיר לי שרוצה רק לגור בירושלים ואני מצידי לא רציתי להתרחק מהמרכז והמשפחה. היה לי גם בעבר כזה סיפור כשיצאתי עם מישהו מערד וממש לא רציתי את הדה-זה-וו הזה כך שבסיום הפגישה סיימנו כידידים ונראה לי ששנינו היינו בטוחים שלא נפגש יותר.

אבל עדיין הקשר התקדם, דרך אתר ההכרויות והטלפון והשיחות זרמו והיה נחמד וכך נפגשנו בשלישית. כאן יוסי הפתיע אותי כי הסכים להפגש בחולון. אין לו רכב ותארתי עד כמה זה מסובך בשבילו כך שהתחלתי כבר להיות לא בטוחה מה אני רוצה מהקשר והתחלתי לחשוב שאולי יהיה בבוא הזמן אף מעבר לידיד.

בינתיים התקדמתי עם הוצאת ספרי "אהבה על גלגלים" לאור וארוע ההשקה היה מתוכנן, כבדרך אגב סיפרתי ליוסי עליו והופתעתי והתרגשתי עד מאוד כשהגיע. כנראה שמבחינתי זו הייתה נקודת המפנה כי באמת הדהים אותי איך יוסי הצליח להגיע מירושלים לחולון במוצאי שבת במיוחד בשבילי, זה בהחלט אמר הכל.

חשוב לי גם לציין שיוסי עמד לצידי לכל אורך ההתאמצות שלי להוציא את הספר. הוא היה נהדר בכל שלב.

אחר כך התחילה הרכילות בין הבנות. שאלתי את ארבעת חברותי הטובות מה דעתן על יוסי, לא שזה שינה משהו, אך סקרן אותי. חברותי הבחינו בו רק כערף עין, אך זה הספיק להן להגיד שהוא חמוד ונראה הרבה צעיר מגילו. גם הן אמרו שזה שהגיע מירושלים אומר הרבה. בהמשך דברתי עם חברתי ושאלתי אותה אם כדאי לנסות עוד להכיר מישהו מהמרכז או להתמקד בקשר עם יוסי. באמת הייתי בדילמה, היה לי מאוד נחמד איתו אבל המרחק נשאר בעינו. תשובתה היתה החלטית – להתמקד במה שיש וכך אני ויוסי הגענו לערב הרומנטי הראשון שלנו, בו חגגנו את טו באב ויום הולדתו. הערב היה רומנטי במיוחד ונהנינו מכל רגע יחד.
מרגע זה הקשר התחיל להתקדם בהילוך גבוה, נפגשנו יותר, היו רגשות והאווירה עצמה היתה רומנטית.
ועכשיו? עכשיו אני בעננים, אנו זוג מאוהב לכל דבר. מרבים להפגש, ואף מדברים על מגורים משותפים.

אני עדיין בהלם, מקשר שכמעט בטוח לא הקשר הפך להיות ה-קשר. אנו כבר שנה וחצי יחד, הכל נפלא ויוסי הפתיע אותי שוב ושוב ברגישותו. למשל כשהייתי בבית החולים, דאג לבקר ללא ערף, לקח אותי למקומות רומנטים להפליא ובכלל היה מקסים כל הזמן.
 
בעצם היתה לנו רק מריבונת אחת בינינו. אותה ליבנו בשיחה רגועה שהבהירה עוד יותר עד כמה אנו מאושרים יחד.
למעשה לא זכורה לי אפילו פעם אחת שצעקנו ואני כבר בטוחה שיוסי הוא האחד.

יוסי הוא פשוט בחור מקסים, רגיש, מתחשב ואוהב, שנהיה לי כל יום חשוב יותר.

יוסי גם תומך בי עם מצבי הבריאותי ואני חשה מאוד בטוחה לצידו.

בקיצור – אני מאוהבת באדם מקסים לכל דבר.

 

2 תגובות

  1. סליחה על הניג'וס, אבל: 'ללא הרף'. עם הא ולא עם עין. וחוץ מזה בהצלחה לכם והרבה אהבה

© כל הזכויות שמורות ל