בננות - בלוגים / / שנה חדשה
הבלוג של נורית
  • מערכת בננות Blogs

שנה חדשה

מצטערת שנעלמתי לכם. האמת שהייתה לי תקופה בריאותית די קשה ומעייפת ולא היה לי כל-כך ראש לכתוב. עכשיו עם ראש השנה והשנה הבאה הקרבה, החלטתי להתחיל דף חדש ולחזור לעצמי עם טור חדש וטרי. אז הנה לאחר ההתנצלות הכללית, אני פותחת בחשבון נפש לשנה החדשה.
 
האמת כמה שזה מוזר, קשה לי להגדיר איזו שנה הייתה לי. מצד אחד, היה לי הרבה טוב. למעשה חיי התקדמו בצורה מדהימה והרבה דברים שחלמתי עליהם אכן התגשמו.
הדבר הכי חשוב, הקשר הרומנטי עם יוסי הלך והתפתח, אנו עכשיו מאוהבים עד השמיים ודי ברור שיהיה לנו עתיד משותף. עשינו הרבה יחד בשנה זו. טיולים (בטור נפרד אשמח לשתף אתכם בטיול שעשינו לחיפה, עם פרטי נגישות כמובן), בילויים, ארוחות משפחתיות (כן, כבר הכרנו טוב את המשפחות), חברים ואף התנסינו במקצת במגורים משותפים בשבוע בירושלים (גם על השבוע הזה אפרט בטור נפרד).
לסיכום, אין מה להגיד, עם סוף השנה, אני כבר משוכנעת שיוסי הוא האחד ומאמינה בשנה הקרבה אלינו הקשר יתקדם אף יותר ונעבור לגור יחדיו.
גם בעבודה הכול טוב. סוף סוף אני עוסקת במה שטוב לי, עריכת תוכן וכתיבה. מי היה מאמין? החלום שלי התגשם במלואו ואני עכשיו עובדת כעורכת תוכן באנגלית באתר מוכר כפרילנסרית. וזה לא הכול. בכתיבה אחרת כן התקדמתי, בנוסף לסיפור בהמשכים שאני כותבת בבלוג של תפוז, כתבתי כבר שבעה פרקים בספרי החדש. ואל דאגה, במהלך השנה הקרובה הספר כבר ייצא לאור ואתם תקראו אותו, בינתיים אני רק מסגירה השם: "המלאכית של עינב".
בינתיים גם לקחתי השנה עובדת זרה. קוראים לה סריז`אנה. היו קצת דברים מעיקים והתלבטויות, אך בסיכומו של דבר, אני מאמינה שהיא עובדת טובה ובאמת אכפת לה ממני. מן הסתם כשאעבור לגור עם יוסי, היא תהייה איתי ואני מאמינה שהיא תעזור לי הרבה.
מה עוד טוב קרה בשנה האחרונה? אולי הדבר הכי טוב – אור הקטן נולד. כן, עכשיו יש לי שני אחיינים מקסימים: מאיה ואור. הם חלק חשוב בחיי, בעיקר כי אני בספק שאהיה אימא, אז הקשר איתם חשוב לי מאוד ובינתיים הקשר נפלא. לא מזמן למשל הייתי עם מאיה בשעת סיפור וההרגשה הייתה נהדרת, אולי אמא לא אהיה אך את תפקידי כדודה אני ממלאת בהנאה מרובה.
אז למה אני לא מגדירה את השנה פשוט טובה? מכירים את המשפט "העיקר הבריאות", אז עד השנה הזאת לא הייתי מודעת עד כמה זה נכון. הכול היה לי נפלא, באמת והאושר גדל מרגע לרגע, אבל הבריאות דאדה להכתים את כל הטוב. כבר כמעט שנתיים שאני בתקופה בריאותית גרועה, הכי גרועה. התחיל מדלקת בעצם, המשיך בדלקת ריאות, ניתוח בגב, הרגשה רעה וחולשה בלתי נסבלת. לאחרונה גיליתי שהחולשה מסוכר נמוך בדם וחוסר אנרגיה. עכשיו למדתי שאוכל בריא אינו בריא לכולם. האוכל הבריא החליש אותי וגרם לי רק לצרות. מעתה אקפיד לאכול הרבה דברים עם שומנים וסוכר, שבתקווה אחזור לעצמי.
 הצפי לשנה הבאה – תהיה לי שנה נהדרת. איך אני יודעת? הרגשה, אך אני בטוחה בה. האמת שהשנה כבר מתחילה לה בנופשון בטורקיה עם יוסי וההורים, מבטיחה לעדכן איך היה. דבר שני, התחלתי בטיפול לסוכר נמוך בדם אז החזיקו לי אצבעות. דבר שלישי – המגורים עם יוסי, מאמינה שכבר נגור יחד ויהיה לנו רק טוב ובסופו של דבר, כפי שאתם רואים חזרתי לכתיבה בטור ואין מאושרת ממני:-)
אז עכשיו אני מאחלת לכלכם שנה טובה ומתוקה והכי הכי חשוב – העיקר הבריאות:-)
 

תגובה אחת

  1. מירי פליישר

    תודה נורית.תודה על השיתוף ותודה על האופטימיות המדבקת

© כל הזכויות שמורות ל