בננות - בלוגים / / הקול הנכון
מוֹדָע מִזְּמָן אַחֵר
  • רות בלומרט

    ילידת חיפה תש"ג, מתגוררת בירושלים. למדתי מיקרוביולוגיה וביוכימיה, עברתי לספרות עברית ולשירת ימי הביניים. תקופה מסוימת שהיתי עם משפחתי בניו יורק ומ - 1979 מתגוררת בירושלים. ביקורת ספרים,עריכת במה רבעון לדרמה, תרגום ספרות, עיון ושירה; עריכה לשונית עסקתי בכתבי יד [מעט],פירסומים בעיתונות. שירים, סיפורים קצרים, רומנים, ספרי ילדים, שני ספרי שירה

הקול הנכון

 

 

למרבה השמחה ראה אור השבוע גם ספרה של חברתנו למטע המשוררת ומבקרת הספרות עדינה מור-חיים
ושמו  "הקול הנכון" [הוצ' ספרי 77].
שמחתי במיוחד למראה הספר ובו ביקורת מקסימה בעדינותה על ספרי הראשון "המלאך" – שבו כונסו סיפוריי.
תודה לעדינה שהירשתה לי לשתף אתכם בכתוב.
  


 

 

6 תגובות

  1. חני שטרנברג

    קראתי בעניין רב, רות. מאוד מעניין תיאור הספר כאנתולוגיה של הנפש, המורכבות של חוויית הכתיבה, הקושי לגעת בעיקר, והפתרונות המוצעים לכתיבה ולחיים, שהם לאו דווקא מנוגדים. שניהם יכולים להתקיים באותו אדם בתקופות שונות.
    אכן, ביקורת רגישה ונוגעת. ברכות לעדינה להוצאת הספר.

  2. תודה לך חני על שקראת ביסודיות את הביקורת על ספר שאזל מן השוק מזמן. עם זאת, יכולת הכתיבה של עדינה ויכולתה לצרף רעיון כולל מסיפורים כה שונים – עודנו מדהים אותי ופוקח עיניים.
    שוב תודה, רות

  3. קראתי ונהניתי מהבקורת היסודית והמעמיקה של הכותבת (יש עוד בקורות כאלו היום?)
    מהטעימות שהביאה הספורים נשמעים מרתקים ומיוחדים ונשארה שאלה שרחפה אצל הכותבת וגם אצלי מה מקומה של ספרות יהודית עם קול יחודי? האם היא מיועדת רק ליהודים אמוניים או לקהל הרחב מי יתענין בה? שאלה שעלתה במאמר ואף אותי היא מטרידה בזמן האחרון. תודה ששיתפת נהניתי מהמאמר רות

    • רות בלומרט

      בוקר אור חנה יקרה, תודה על קריאתך המעניינת במאמר הביקורת של עדינה מור חיים, קיבלתי ביקורות שונות אך לא טוויה ומארג באיכות כזו של התחקות אחרי הכתיבה.
      כל טוב
      רות

  4. עקיבא קונונוביץ

    רות, סוף סוף חוזר אני אל המטע. שמחתי על ספר הסיפורים שפירסמת בשנת 1984 ועל הביקורת עליהם. אין ספק שכמו בשירתך יש בסיפוריך, שאני מקווה לקרוא בקרוב, עומק, רגישות, מורכבות ועוד.
    שבוע טוב

    • רות בלומרט

      עקיבא יקר, לעולם לא מאוחר לקרוא ספר ולשתף אחרים בתגובות.
      שבוע טוב
      רות

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרות בלומרט