בננות - בלוגים / / שני סריסים ואלילת מין
יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

שני סריסים ואלילת מין

 

 

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4


/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

מי שחושב שהיצרים שלנו נמצאים בין הרגליים, טועה בגדול. הנה ההוכחה:

 

יש לי בבית שלושה חתולים: שני זכרים מסורסים ונקבה פורה. לבובטרון יש ייחומים קצרים וקלים, אז מאחר שהיא לא הכי בריאה, אני לא מעקרת אותה.

 

שני הזכרים מסורסים. עבדה הוא עוד מעט בן 17, ומסורס מאז גיל שנה וחצי. וגם לפני שסורס בקושי הפגין מיניות. חג'ג' בן השנתיים וחצי כבר סבל ממיניותו המופרזת בגיל 8 חודשים, אבל רק בגיל שנה עבר את ניתוח הסירוס. 

 
סקסית או לא סקסית?


האם אתם חושבים שזה שהם מסורסים משנה להם במשהו? פחחח.

 

בכל ייחום נערכת בביתנו תחרות על ליבה וחסדיה של בובטרון. זו נשכבת בפוזה נפקנית ומשוועת לליטופים, חג'ג' קופץ עליה בכל הזדמנות ומרחרח באחוריה, ואילו עבדה, הגבר-גבר של הבית, התחיל, לא תאמינו, לרסס שתן בגילו המופלג!

 

ווי ווי, חתול בן כמעט 17, מסורס המון שנים, שלא הראה שום נטיות מיניות מלבד אוננות מופרזת שהוא מבצע יום-יום על השמיכה, מתחיל בגילו לרסס שתן בכל מיני מקומות כדי להפגין את שליטתו הטריטוריאלית במאבק על ליבה של היפהפה מול זכר אחר.

 

לא ייאמן ממש!

 

אבל הנה, זה קורה.

 
בובטרון ושני מחזריה האפורים

מתרחש אצלי בבית סוג של מנאז'-אה-טרואה, רחרוחי ישבנים הדדיים, התמרחויות נפקניות על הרצפה, וסיבובי אוהבים בין המטבח לסלון ולחדרי השינה.

 

ואת ההרמון הציתה נקבה ג'ינג'ית לוהטת אחת, שבכל זאת, נו, ההורמונים שלה לא משהו בגלל חולשותיה הגנטיות. אחת שאפילו לא צווחת לזכר, שלא לדבר על משתרללת כמו נקבה מיוחמת בריאה, אבל אפילו טיפונות ההורמונים שלה גורמים לשני הבנים להשתגע.

 

ושני הבנים, מיינד יו, הלוא נטולי שקיקים… ובכל זאת הם מסמנים טריטוריות ורבים על חסדיה. חסדים שממילא לא יתממשו. חג'ג' ממשיך לקפוץ עליה ולהיות מסולק משם בבושת פנים, ועבדה ממשיך לאונן כרגיל.

 

מסקנות: לא צריך אברי מין כדי לרצות מין; הגיל לא חשוב בכלל כי תשוקה יש תמיד; המוח אחראי על הכול, ואין מה לעשות נגד הפקודות שלו.

 
פשוט יפה, וזהו. 

 

 

 

 

 

4 תגובות

  1. יעלה, קטע כזה בדיוק. לכך התכוונתי! פגז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משפחת החיות ההוללות ואנחנו – ארמון? הרמון? או בית בושת? סמנו את התשובה הנכונה!

  2. 🙂 מרתק. וגם מעודד באיזשהו אופן 🙂
    (ונעים לי מאד להכיר את הבלוג)

  3. נכון! פשוט יפה. 🙂

  4. כולנו זקוקים למגע, כולנו זקוקים לחסד, גם הסריסים.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל