בננות - בלוגים / / אם אין אנני לי – כתבה שלי בווינט על תערוכת הצילומים של אנני ליבוביץ
הבלוג של עדנה שמש
  • עדנה שמש

    סופרת, מתרגמת, מבקרת ספרים בעיתון הארץ ועורכת עצמאית מחברת הספרים: אמסטל (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2007) דיונות החול של פריז (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2013) הוטל מלטה (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2015) לכי, רצפי את הים (הקיבוץ המאוחד 2018) מרצה בארץ ובחו"ל Edna Shemesh is the Author of: Amstel, stories, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2007 The Sand Dunes of Paris, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2013 Hotel Malta, Hakibbutz Hameuchad Publishres, 2015 Edna Shemesh is a translator, editor and literary reviewer at Haaretz daily Gives Lectures in Israel and abroad about the influence her being second generation to holocaust survivors has had on her life and writing

אם אין אנני לי – כתבה שלי בווינט על תערוכת הצילומים של אנני ליבוביץ

 

 

 

 

 

 

אני שמחה מאוד להפנות אתכם אל אתר Ynet, שם התפרסמה אתמול כתבה שלי בשם "אם אין אנני לי" על תערוכת הצילומים של אנני ליבוביץ בפריז.
הנה הלינק,http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3589926,00.html
להנאתכם!

 

 

 

 

 

 

11 תגובות

  1. הי עדנה. את לא רוצה להדביק כאן את הלינק? אומי.

  2. שולמית אפפל

    בבקשה לינק…

  3. מירי פליישר

    הי עדנה תודה רבה רבה . אני מעריצה אותה. מה לא הייתי נותנת לראות את התערוכה . אעקוב אחר האינפורמציה עליה. או לפחות אנסה להשיג קטלוג.

    • הי מירי, אכן בהחלט שווה. את התערוכה מלווה ספר ששמו כשם התערוכה והוא ענק וממצה אבל מאוד יקר. נהניתי לעבור על הספר הזה דף דף, באותה המידה שבה נהניתי לראות את התערוכה.

  4. תודה ! צלמת אדירה, אני אוהבת אותה במיוחד בפורטרים.

  5. איריס קובליו

    תודה עדנה, קראתי את המאמר עוד בטרם ידעתי שהוא שלך. אניי ליבוביץ היא ענקית. השפיעה מאד בעולם האומנות שלי. הייתי מתה לראות את התערוכה הזו בפאריס. לא נראה לי שאסע לשם בקרוב.
    היה נחמד לו היית מביאה לפוסט שלך צילום שלה, ולא רק בקישור. הרי פוסט קיים בצורה עצמאית ולא כמקשר למשהו אחר..

    • הי איריס,
      אני יודעת שזה מצחיק שאני עונה לך רק עכשיו, בזמן האחרון לא היה לי זמן לצ"וטט בבננותבלוגס ובטח הבחנתם שגם אני ממעטת לשים פוסטים, מקווה לשוב במרץ בקרוב, מכל מקום התערוכה של אנני ליבוביץ נפתחנ בלונדון, אולי תוכלי לנסוע לשם ובאשר לתמונות מהתערוכה – אני קצת חוששת כי היא ידועה בקווים הנוקשים שלה בכל הקשור לזכויות היוצרים של הולמען האמת בצדק ובכלל אסור לצלם בתערוכה ורק אני, כעיתונאית, קיבלתי אישור מיוחד לצורך ה תערוכה…
      אז אני מצטערת, אבל בכתבה שלי מופיע צילום או שניים מהתערוכה.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לעדנה שמש