בננות - בלוגים / / חוכא ואיטלולא
דפים
  • אלי אליהו

    מתגורר בגבעתיים. עוסק בעריכה לשונית ובעריכת תוכן. פרסומי שירה בכתבי העת: מטעם, הליקון, קשת החדשה, כרמל, הכיוון מזרח, שבו, מאזניים, משיב הרוח ובמוספי הספרות. ספר השירה "אני ולא  מלאך" פורסם בהוצאת הליקון, 2008.

חוכא ואיטלולא

…אז אני בבלבלה שלי אני אומר לשמעון יאללה בוא נעוף מפה כי האזעקה פועלת ותיכף תבוא המשטרה ותעצור אותנו בלי כחל וסרק, ושמעון שואל אותי מה זה כחל וסרק, ואני אומר לו עזוב אותך שמעון מעברית עכשיו בוא נתחפף כי אני שומע כבר את הסירנות, ואני יש לי שנתיים על תנאי מהשוד הקודם, ומזה לא בזין שלי לבלות מאחורי סורג ובריח, ושמעון אומר לי, אני לא זז מפה עד שאתה לא אומר לי מזה סורג ובריח, בשלב הזה כבר תפסתי עצבים, וואלה יופי, המשטרה עוד שניה פה ושמעון נהיה לי אבשלום קור, ואני אומר לו, שמע, או שאתה מתחיל להזיז את התחת שלך או שאני דופק לך עכשיו כדור בראש הדפוק שלך, למה אם המשטרה באה ותופסת אותנו פה אני גומר עם איזה ארבע שנים מינימום וחבל על הזמן של שנינו רחמנא ליצלן, אבל שמעון לא רוצה לזוז כי עכשיו הוא רוצה לדעת מזה רחמנא ליצלן, והוא אומר שלא אכפת לו שהמשטרה תבוא הוא לא זז מפה עד שאני מסביר לו את כל המילים האלה, אני כבר הייתי באטרף, הרגשתי שכל הגוף שלי נעשה חידודין חידודין, אז כיוונתי אליו את האקדח ואמרתי לו, שמע שמעון חברים והכל אבל אם אתה לא מתחיל לזוז אני משחרר פה יריה ישר לתוך הראש החלול שלך והפעם הבאה שתשאל שאלות זה יהיה בלוויה שלך ודי לחכימא ברמיזא, אבל הוא התעקש שהוא לא זז עד שאני אומר לו מי זה חכימא ברמיזא, אז לא היתה לי ברירה ודפקתי לו כדור בראש, למה ממני לא עושים חוכא ואיטלולא.

6 תגובות

  1. איך צחקתי כאן מול הצג. יכול להיות התחלה טובה של סיפור

  2. רונית בר-לביא

    :))))))))))))))))))))))))

    גדול.

    רק, רק, רק הומור צריך בחיים.

  3. ביקור ראשון שלי וכבר הבאת לי את החיוך. יפה לך אחי תמשיך להפיק מרגליות ולהביא בת שחוק לפרצופנו…

  4. ענק! ענק! ענק! קרעת אותי מצחוק. הפוסט הזה הופך להיות לי נכס צאן ברזל! ואני לא זזה מפה עד שלא תסביר לי מה זה נכס צאן ברזל!

  5. נהדר, אלי.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאלי אליהו