בננות - בלוגים / / מה יש לכם ממיקי?
יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

מה יש לכם ממיקי?

 

עד הפרסומת ההזויה שלו למחסני תאורה, לא סבלתי את מיקי בוגנים. אבל כשמישהו הנראה לנו כקריקטורה לוקח את הקריקטורה של עצמו עד הסוף, אני אוהבת. אפילו את טורי ספלינג, האישה והבזדוב, לא סבלתי עד הסיטקום עם הפארודיה העצמית שלה על עצמה, "עכשיו טורי".

 

   מיקי בוגנים הוא אחד כזה שישר יגידו עליו שהוא פאתט: פארודיה עצמית על קאמפ. אבל דווקא בפרסומת הזו הוא מביא את הקאמפיות שלו לשיא, ועוד בפריים טיים. אני קוראת לזה הצלחה. לבננות אילון זרמון ואברי גלעד זה גורם להקאה. מה יש בננות, לא לקחתן בזמן את הגלולה?

 

   זה מזכיר לי שלפני כמה ימים יצא לי לראות באיזה לילה הזוי ראיון הזוי עוד יותר עם הדר גולדמן, אקס להקת "סיאם", והיום שותפו של הזרמון הנ"ל למשרד פרסום, שבטח מייבב לילות כימים שפיספס את התיק הזה למחסני תאורה. 

   תאמינו לי שמסייה גולדמן, עם לחיים סמוקות, שפתיים שזכו לדעתי לטיפול אח"מים בליפ גלוס, וריסי משיים של נערה בת 13, נראה הרבה יותר פאתט ממיקי בוגנים שהעם אוהב לצחוק עליו.

  

 

 

3 תגובות

  1. רק אמש שאלתי את בן זוגי איך הברבי הזו תולה עצמה על נברשות, התחלקנו במשהו יחד, יעל.

  2. היי יעל
    אני נהנתי מה"המיש לכם מימקי" זה מה שנקרא הבנת הנקרא, כשראיתי את הפרסומת עברו לי תחושות בטן, אפילו לא הבנתי מה, והנה את באה ומתרגמת לי
    להתראות טובה.

  3. הם לקחו סיכון, יש כאלו שיידחו מכך ודווקא בגלל הפרסומת הזו לא ייקנו באותה רשת, וזה בכלל לא חשוב מבחינתם אם זה מוצדק או לא.
    אני לא אהבתי את הפרסומת, אין בה שנינות וסיפור מיוחד. אפשר לעשות גם על דמות שהוא מייצג משהו הרבה יותר מהנה וחכם.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל