בננות - בלוגים / / בקרוב : מחול מודרני "בהקיץ"
המומלצים של נטלי
  • נטלי הכהן

    כתבת תרבות. אוהבת לעדכן בכל מה שחם בעיר, הקרנות סרטים, מופעים, אירועים, פסטיבלים, ועוד. בעברי עיתונאית במגזין "את", פרסמתי שירה, מאמרי דיעה ומסה בכתבי עת מובילים וספרים. בין לבין מנסה להיגמל מההרגל המגונה הזה של להאזין לשיחות עוברים ושבים מחלון חדרי.

בקרוב : מחול מודרני "בהקיץ"

"בהקיץ" – פנטזיה סוריאליסטית אישית מאת המנהל האמנותי של הלהקה, הכוריאוגרף תמיר גינץ, המבוצעת על ידי 14 רקדנים ורקדניות וירטואוזים בינלאומיים, נודדת אל רגעי אושר, חזיונות של תשוקות ומאווים בלתי ממומשים, הדי זכרונות ואהבה. יצירתו החדשה של גינץ, נבעה מכמיהה לצאת להרפתקת אסקפיזם, בפקחות מלאה, אל מחוזות של אופטימיות.

תמיר גינץ, יצר את "בהקיץ" לצלילי מוזיקה מקורית של אבי בללי. השניים ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בהמשך להצלחתם הקודמת עם היצירות "במדבר דברים", "לא נודע" , "מנמוזין" ו"זעם". אל השניים מצטרף גם הרקדן ומעצב האופנה הבינלאומי אביעד אריק הרמן (עיצב תלבושות למיס תבל, "מאמא מיה!" ועוד) שרקד עם תמיר גינץ במופע הראשון של הלהקה "גן נעול" וכעת, סוגר מעגל ואמון על התפאורה והתלבושות ביצירה זו.

להקת המחול קמע הנה מהמובילות בלהקות המחול בישראל, יצירות הלהקה, המועלות עשרות פעמים בשנה בארץ ובעולם, נותנות במה לווירטואוזיות עוצמתית לצד ביטוי אישי של הרקדנים ומזמינות את הצופים לחוויה מרתקת. תמיר גינץ, המנהל האמנותי, המייסד והכוריאוגרף של הלהקה, יוצר עבודות המהוות את הציר המרכזי ברפרטואר הלהקה. בעבודותיו נרקם על הבמה עולם עשיר ברבדים. שפת התנועה הדרמטית של גינץ שופעת בדימויים ומאתגרת את יכולות הרקדנים.
קמע הינה בית ל-24 רקדנים, ישראלים לצד רקדנים מרחבי העולם, התורמים מכישרונם לתהליך היצירתי ומביאים לבמה ביצוע מרגש וסוחף.

קישור לטריילר : https://www.youtube.com/watch?v=ywQTSQ59jO8

"בהקיץ"

להקת המחול קמע

כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה מקורית: אבי בללי

עיצוב תלבושות ותפאורה: אביעד אריק הרמן | עיצוב תאורה ובמה: שי יהודאי

11 ו-12 בספטמבר | מרכז סוזן דלל, תל אביב | 20:30

 

מחירי כרטיסים: 110-140 ₪

טלפון להזמנת כרטיסים: 9300*

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטלי הכהן