בננות - בלוגים / / מחול בהקיץ
המומלצים של נטלי
  • נטלי הכהן

    כתבת תרבות. אוהבת לעדכן בכל מה שחם בעיר, הקרנות סרטים, מופעים, אירועים, פסטיבלים, ועוד. בעברי עיתונאית במגזין "את", פרסמתי שירה, מאמרי דיעה ומסה בכתבי עת מובילים וספרים. בין לבין מנסה להיגמל מההרגל המגונה הזה של להאזין לשיחות עוברים ושבים מחלון חדרי.

מחול בהקיץ

על הבמה ניצבות רקדניות, מכוננות אינטימיות עדינה עם הרקדנים שאיתן. עומדות עם פניהן לקהל, לבושות קצר, שברקע מוזיקה קצבית. ההרמוניה בין הרקדניות לרקדנים יוצרים אצלנו הקהל תחושה של טשטוש ההבדלים המגדריים ביניהם, נשיאת הגוף כמו תובעת מהרקדנים להחליף תפקיד.

להקת המחול קמע, מלהקות המחול הבולטות והמצליחות בישראל, בניהולו האמנותי של תמיר גינץ, המייסד והכוריאוגרף של הלהקה העלו בימים אלו מופע חדש – "בהקיץ". זהו מופע מלאכת מחשבת המבוצעת על ידי 14 רקדניות ורקדנים וירטואוזים בינלאומיים, הבוראות ובוראים מופע ראווה מופלאים.

תמיר גינץ, יוצר וכוריאוגרף, רקדן ומורה למחול מוערך, יצר את "בהקיץ" לצלילי מוזיקה מקורית של אבי בללי. השניים ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בהמשך להצלחתם הקודמת עם היצירות "במדבר דברים", "לא נודע" , "מנמוזין" ו"זעם". אל השניים מצטרף גם הרקדן ומעצב האופנה הבינלאומי אביעד אריק הרמן (עיצב תלבושות למיס תבל, "מאמא מיה!" ועוד) שרקד עם תמיר גינץ במופע הראשון של הלהקה "גן נעול" וכעת, סוגר מעגל ואמון על התפאורה והתלבושות ביצירה זו.

ממליצה בחום על המופע הנה תאריכי המועדים הבאים:

17.10 אודיטוריום חיפה

24.10 גרמניה

1.11  סוזן דלל

2.11  בית העם רחובות

6.11  עין השופט

30.11  גני תקווה

קישור לטריילר : https://www.youtube.com/watch?v=ywQTSQ59jO8

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטלי הכהן