בננות - בלוגים / / המלצה על הופעת מחול של להקת קולבן דאנס במהלך חודש יולי. בואו בהמוניכןם
המומלצים של נטלי
  • נטלי הכהן

    כתבת תרבות. אוהבת לעדכן בכל מה שחם בעיר, הקרנות סרטים, מופעים, אירועים, פסטיבלים, ועוד. בעברי עיתונאית במגזין "את", פרסמתי שירה, מאמרי דיעה ומסה בכתבי עת מובילים וספרים. בין לבין מנסה להיגמל מההרגל המגונה הזה של להאזין לשיחות עוברים ושבים מחלון חדרי.

המלצה על הופעת מחול של להקת קולבן דאנס במהלך חודש יולי. בואו בהמוניכןם

כמי שאוהבת מחול, ובכלל אמנות חזותית, ברצוני להמליץ על מופע המחול "ככה" של להקת קולבן דאנס יוצגו במהלך חודש במהלך חודש יולי, בתאריכים 4.7 במגידו, 9.7 בתיאטרון חיפה, 12.7 ו-13.7 בסוזן דלל וב-18.7 בז'ראר בכר.

פרופ' אמיר קולבן, מייסד להקת קולבן דאנס והמנהל האמנותי והכוריאוגרף שלה וסבא לארבעה נכדים, עבר תהליך רפואי ראשון מסוגו בישראל להסרת גידול סרטני במוח באמצעות לייזר כשהוא בהכרה מלאה וחזר לרקוד שבוע בלבד לאחר מכן. תודו שזה מדהים! 

הבכורות של מופע המחול "ככה" של להקת קולבן דאנס, החורג מהגבולות המסורתיים של המחול ויוצר שיחה דינמית המשלבת שאלות כנות ומעוררות מחשבה עם קורטוב של הומור, יוצגו במהלך חודש יולי בתאריכים 4.7 במגידו, 9.7 בתיאטרון חיפה, 12.7 ו-13.7 בסוזן דלל וב-18.7 בז'ראר בכר. המופע שוזר את חייהם של רקדני הלהקה, התורמים ליצירה חוויות ורגשות, והופכים אותה ליצירה ייחודית ומשותפת.

המופע "ככה" הוא לא רק מופע מחול, אלא חקירה של תעלומות החיים והשאלות שנותרו ללא מענה לנוכח השעון שמתקתק. "ככה" צולל אל תוך הרשת הסבוכה של ליבנו ומעיז לשאול שאלות שלא תמיד נוח לשאול. זהו מסע עמוק אל לב הקיום הכולל התעמקות בשאלות שרובנו לא מעיזים לשאול ומציע חוויה נועזת ועמוקה יחד עם חוויה משעשעת ומרוממת לקהל. "

יצירותיו של קולבן,  פרופסור באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים שבה כיהן כדיקן הפקולטה למחול בין השנים 2020-2015, הוזמנו על ידי תיאטראות ופסטיבלים רבים בכל רחבי העולם וזכו להצלחה רבה. הוא רקד במשך שנים רבות בלהקת בת שבע, בלהקת הבלט הישראלי, בתיאטרון המחול של האופרה בפרייבורג בגרמניה וגם בארצות הברית.

אין ספק שמדובר בעילוי בתחום של חקר צורני של תנועה, ועונג גדול יהיה לצפות ברקדניות והרקדנים.

אמיר קולבן, גרוש בזוגיות של 14 שנה עם ורדה זילברברג, ואב לשני ילדים, הוא סבא לארבעה נכדים.  קולבן: "המופע פונה לשאלות שבדרך כלל לא שואלים אותי כמו בן כמה אני. אני כבר בגיל שרק אנשים שמעריצים אותי מרגישים לשאול בן כמה אני. במופע אני מחבר בין הפרטי לחברתי, כולל השאלה 'איפה הבית שלך?'. כך למעשה שאלה שולית ופרטית הופכת לשאלה לאומית בעלת השלכות חברתיות".

מופע המחול "ככה" של להקת קולבן דאנס
מנהל אומנותי וכוריאוגרף: אמיר קולבן. מנכ״ל: צביקה מונסונגו. סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי: רן שחר. מנהלת חזרות: נועה רוזנטל. מנהל חזרות: אייל נחום. רקדנים ורקדניות: שחר כהן, לורלין אנדריי, דימה קומרוב, אלכסנדר קיסלב, מור בירגר, שרון כהן, אבון סלילג'אן והלנה שוקנכט.

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטלי הכהן