בננות - בלוגים / / שחרור וריפוי חסמים מתת מודע בשיטה ייחודית
המומלצים של נטלי
  • נטלי הכהן

    כתבת תרבות. אוהבת לעדכן בכל מה שחם בעיר, הקרנות סרטים, מופעים, אירועים, פסטיבלים, ועוד. בעברי עיתונאית במגזין "את", פרסמתי שירה, מאמרי דיעה ומסה בכתבי עת מובילים וספרים. בין לבין מנסה להיגמל מההרגל המגונה הזה של להאזין לשיחות עוברים ושבים מחלון חדרי.

שחרור וריפוי חסמים מתת מודע בשיטה ייחודית

אל רונית נוי הגעתי דרך המלצה  בקבוצה של נשות ואנשי מקצוע בתחום טיפול מיני וזוגי.

רונית מטפלת במאסטר טאפינג  שיטת טיפול לגילוי וריפוי כאב גופני ורגשי מהתת מודע באופן מדויק ואובייקטיבי ומובילה לתוצאות מדהימות ומשנות חיים. (כאב ראש, בטן, מצב רוח, משהו שיושב עלי ואני לא מצליחה לשחרר, משהו שתקוע).

שיטה זו שיחסית אינה מוכרת עדיין לקהל הרחב, היא שיטת טיפול עמוקה ומהירה לעיתים אפילו דרך טיפול אחד! רונית מספרת שחברה שהיתה מכורה לדבר מאכל לאחר טיפול אחד חדלה מכך. השיטה מתבססת על שיטת EFT, תיפוף עצמי וע"י כך אנו משנים את התדר שלנו. ואת הטיפול ניתן לעשות בזום או בווצאפ וידאו. מה נפלא

התנסיתי בטיפול על ידי רונית, ראשית מדובר במטפלת מהשורה הראשונה, עם רגישות, מדברת בגובה העיניים, סבלנית ומכילה. עבדנו על משהו קטן שמציק לי באופן רפואי, ואכן אחרי פגישה אחת יכולה להגיד שהיחס שלי לזה השתנה, פתאום רואה את הבעיה הרפואית נקודתית, התפיסה אחרת. מכל מקום ראיתי את הפוטנציאל הרב שיש לטאפינג מאסטר בשחרור חסימות ותוצאות מהירות.

ממליצה בחום על רונית נוי. ניתן להתרשם ממנה וליצור עימה קשר באתר שלה. כמובן רונית גם מעבירה סדנאות מעניינות ומטפלת ומנחה. בקיצור אשת אשכולות. הנה האתר שלה

רונית נוי – ההורה שאני חולם להיות

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטלי הכהן