בננות - בלוגים / / שאני אשפשף?! סוגיית הפורנו קמה לתחייה
מילים, תמונות ומנגינות
  • שירי פריאנט

    נעים מאוד, אני שירי, נשואה +3, עיתונאית, עורכת ספרותית, צלמת, משוררת, אומנית, בעלת תשוקה עזה למילים ואף תשוקה גדולה יותר לפחמימות. כותבת על נשים מעוררות השראה, על מהות האימהות והנשיות, על התאווה לאהבה ובעיקרון על כל מה שמציף אותי ברגש. מקווה שאצליח להציף גם אתכם. שמחה שאתם כאן.

שאני אשפשף?! סוגיית הפורנו קמה לתחייה

 

 

 

 
נמאס לי, פשוט נמאס לי. לא משנה כמה כתבות יקריאו לי, לא משנה כמה תירוצים ימכרו לי ולא משנה כמה סקסולוגים יסבירו לי שזה תורם לזוגיות, הכול ערימה של שקרים. פורנו לא מדליק, הוא מדכא, או מדכא אותי לפחות. פורנו לא תורם לזוגיות, הוא הורג אותה, או הורג אותי לפחות. אין יום אחד מאז שגיליתי את אוסף הלהיטים ה-XX לארג'ים על המחשב שלי, שלא הרגשתי רע עם הגוף שלי, עם מידת החזייה שלי או עם הביצועים שלי במיטה. וכל זה בגלל איזושהי מציאות מדומה שתעשיית הפורנו יצרה עבורנו. מרתון אחד של סרטים ואתה משוכנע שכל מלצרית, שוטרת או שליחה היא שרמוטה עם שדיים ענקיים וחשק מיני בריא. זה לא משנה מה תגיד לי, בתוך לבך היית מת שאני אהיה כמוהן, או לפחות כמוך. אבל מה, שאני אשפשף? הרי פורנו נועד עבור גברים בלבד. מה יכול להיות מדליק בלראות בחורה שפותחת את הפה שלה ומשחררת שורה של אנחות מזויפות בשביל שאיזה גבר (שלא היה מתקבל לתפקיד של גוויה ב-CSI) יגמור לה על הפרצוף? אתה אומר שזה טוב לעור פנים, פתאום נהיית לי רופא… ומה עם כל הסרטים הביזאריים שכוללים סקס עם חיות, שתן, קטינים, אונס, אמהות שאוהבות להזדיין והלאה והלאה. יש אינספור סרטים שמופצים באינטרנט ללא השגחה. ואחר כך מתפלאים למה עבירות המין הגיעו למימדים שהן הגיעו. הרי פעם, כשהיית ילד, אם רצית לראות סרט כחול, הייתי מפלח משהו מהמחבוא של אבא וצופה בו עם כמה חברים. בו זמנית היית עושה ביד ומבלי שתשים לב, השתתפת באורגיית הכחשה. זה בסדר, אחוות גברים.
גבר, תפסיק למכור לי את כל החרא הזה. "זה לא קשור לזוגיות שלנו", "אני לא באמת אוהב ציצי גדול", "אנחנו גברים, הדחף שלנו שונה משלכן", "הייתי שמח אם את היית צופה בזה "… עשה לי טובה, למה בכל סרט פורנו הבחורה היא כוסית עולמית והגבר מכוער תחת? למה בכל סרט פורנו מראים בחורה אחת מוצצת למיליון גברים ולא ההיפך? למה בכל סרט פורנו דוחפים לבחורה דילדו בכל הצבעים, הסוגים, המינים ואם אפשר, אז בכל חור אפשרי? בוא אני אתקע לך מלפפון בתחת, נראה אם זה כייף.
בשבילי פורנו שווה לזנות. היא פשוט צרובה על DVD. ומה שעצוב זה שכל ילד בן 12 יודע היום על מין יותר ממני. זה לא שאני נזירה, זה לא שאין לי סטיות קטנות, זה לא שאני לא אנושית או שונאת מין. אבל את הסטיות שלי אני שומרת לעצמי ואת הפנטזיות שלי אני שומרת לגבר שלי. אני לא מקבלת שום תירוץ בלבזבז את כל היום בצפייה בפורנו, כשיש דברים חשובים יותר לעשות. כוס אמק, גם לי יש צרכים, אבל מה אם אני הייתי מפנטזת כל היום על בחורים שריריים עם זין גדול? בדיוק כמו שאתם מתחרמנים ממגוון בחורות אסייתיות, לטיניות, שחורות, לבנות ולסביות עם שמות של בובות ברבי וקילו של סיליקון. זה יהיה בסדר, כי כל עוד אתם רואים את זה, אתם לא בוגדים. כאילו זה עניין של שחור או לבן. בגידה לפעמים מתחילה במוח וממשיכה במעשה. אני לא נאיבית, גם אני מסתכלת לפעמים על בחורים יפים ברחוב, אבל אני לא חוזרת הביתה ומפנטזת על סקס פרוע איתם. 
אני יודעת שהרבה לא יסכימו איתי, אני יודעת שיש גם בחורות שנהנות מפורנו ואני גם יודעת שלכל אחד מאיתנו יש את מערכת האמונות שלו. אז אולי זו באמת אני ואולי זה באמת גברים. אולי זה משהו שאני לא יכולה או לא רוצה להבין, אבל זה דוחה אותי, ואם אני אזייף כאב ראש באותו יום ש"עבדת" כל כך קשה, אל תשאל אותי למה.

 

 

 

9 תגובות

  1. רונית בר-לביא

    הללויהההההה

    מסכימה, לדעתי ההתעסקות עם זה מלבה
    יצרים בצורה לא בריאה,
    ואני לא מדברת מנקודה מתחסדת של המאמא תרזה.

    כשהלב ריק, צריכים לנקוט בשיטות יותר ויותר ביזאריות והרסניות בכדי להגיע לסיפוקים, שנדמים כפיזיים, אבל הם מנסים למלא חללים הרבה יותר גדולים בנפש הפגועה.

  2. פורנו מעניין חמש דקות בערך. מה מעניין? יענו, קצת מחרמן. ואז הוא מתחיל לשעמם יותר מהרצאה באוניברסיטה.

    בקיצור, בזבוז זמן.

    כתבת נורא יפה.

  3. מסכים איתך לגמרי בנושא של הדיכוי הנשי בפורנו וההטייה המלאכותית לכיוון של הגזמות במידות האיברים.
    גם המשחק לא משהו, אבל מי מחפש שם משחק?

    די משעמם, האמת.
    וגם ליד ימין יש גבולות…

  4. הקטע כתוב מצוין ואני מסכימה אתך לגמרי לגבי הפורנו, אבל לא לגבי הפנטזיות. אני לא רואה רע גם בלפנטז על הבחורים היפים שראית ברחוב.

    • תודה חנוך, יעל, לי ורונית על התגובות. שמחה שאהבתם.
      הקטע כתוב בציניות מצחיקה, אבל הנושא ממש לא מצחיק אותי. יותר מעצבן אותי. למרות שאני בן אדם שמתעצבן מהרבה דברים:)
      לי-בקשר לבחורים לרחוב, אני מאוד מאמינה שזה שווה לבגידה. אם הבן זוג שלי היה מפנטז על איזה כוסית שראה ברחוב, הייתי יותר ממתעצבנת…
      בכל מקרה, שיהיה לכולנו שבוע מדהים ונטול פורנו.

      • אני לא חושבת שאפשר לשלוט בפנטזיות, ולהפך – חופש בפנטזיות וגבול ברור ביניהן לבין המציאות מאוד בריאים בעיניי לזוגיות מונוגמית.
        אבל אנחנו לא זוג אז אנחנו לא חייבות להסכים על זה :)…

        • אני מסכים עם לי. אי אפשר לדכא פנטזיה. זה נשמע אפילו מפחיד. כאילו לשים על עצמך במתכוון משטרת מחשבות שתכלא כל יצר שאינו מתיישב עם הנורמטיבישמרניצדקני שבנו או שבבניות הזוג שלנו..

          • כמובן שלא צריך לדכא פנטזיות. אנחנו בסך הכל בני אדם. אבל אם אני מרגישה צורך כל הזמן לפנטז על גברים אחרים, אז משהו לא בסדר בזוגיות שלי…

          • הי שירי
            פנטזיות זה מגרש משחקים. לכי לבנות מגדלים בחול. תרתי? אם תרצי.
            לגבי הסטיות הקטנות. אולי במקום לשמור אותן לעצמך, תספרי עליהן לבן זוגך. אולי זה ישחרר דיכוי רב דורי של פנטזיות.
            פורנו הוא סוג של סופרמרקט שמציע לנו משהו שהבוטיק שלנו לא תמיד יכול להציע.
            חוץ מזה הוא גם מפעל בשר ודם שבו חומרי הגלם נשרטים לתמיד וזה רע.
            אם העולם לא היה מלא בדילמות מוסריות, הוא לא היה שווה את החיים בו.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לשירי פריאנט