אֶתְמוֹל, בְּחֲנוּת סְפָרִים יַד-שְׁנִיָּה,
פִּתְאוֹם נִכְנֶסֶת יוֹנָה ווֹלָךְ
נִגֶּשֶׁת, מוֹשֶׁכֶת אוֹתִי
בַּיָד, לַדִּירָה שֶׁלָּהּ.
לֹא לוֹבֶשֶׁת כְּלוּם
מִתַחַת לַשִׂמְלָה
מזיינת אוֹתִי עַל הַשָׁטִיחַ
וְעַל הַסַּפָּה הַיְּשָׁנָה.
בֵּרַכְתִי שֶׁהֵחִיָּנוּ
אַחַר כָּךְ הִתְחַלְתִּי לְעָשֵׁן
אַחַר כָּךְ הִתְבַּהֵר
זֹאת לֹא יוֹנָה
לֹא יוֹנָה ווֹלָךְ, לֹא
לֹא הִיא
לֹא נוֹרָא
הי "לא יונה וולך" ממש לא נורא, למה רק יונה וולך כשבין החיים יש מלוא היד נשים מיד ראשונה ולא מיד שניה. חיה אסתר
חיה אסתר,מה לעשות שרק יונה וולך מושכת אותי ביד לדירה שלה וכו'
בטח לא יונה וולך כי בתוכה התגעגעה מאוד יונה וולך לקולו המתוק של האלוקים ליד חלונה
זה סוד חברותה עם זלדה
אבל כולם זוכרים לה רק את התותים….
חנה, הגבתי מזמן אך משום מה כנראה נפלה התגובה מתחת לכיסא. כתבתי בערך כך –
למה את חושבת שמדובר בשני דברים שונים ולא באותו הדבר עצמו?
ולגבי זלדה, אף שאינני בקיא בפרטים אני משוכנע שהחברות היתה מעל לכל עם זלדה המשוררת
ומלבד התותים זוכרים עוד דברים הרבה (ואם אזכיר את התפילין זה יהיה רק להתרסה).