בננות - בלוגים / / דת אישה
אמנות נטו
  • אילנה גרף

    אמנית, מאיירת, עוסקת קבוע גם בהדפס רשת ותחריט. מאיירת לספרי ילדים, כריכות ספרים למבוגרים, כרטיסי ברכה וכדומה. תושבת רחובות. נשואה ואמא לשתי בנות. השכלה אמנותית: 'המדרשה לאמנות' רמת-השרון. חברה באגודת המאיירים הישראלית. מציגה בתערוכות ופרוייקטים מיוחדים, בארץ ובחו"ל. בסוף 2013 כתבתי ואיירתי ספר ילדים דיגיטאלי משלי, "העדר" שנמצא גם בתרגומו לאנגלית ברחבי האינטרנט באמזון, ibook של אפל ועוד... הספר בגירסא העברית שלו נמצא להורדה בחינם למכשירי טאבלט. כאן: http://store.heliconbooks.com/?id=bookdetails&fname=flock_heb.epub אפשר לפנות אלי בקשר לכריכות ספרים וכמובן לצורך איור ספרי ילדים.

דת אישה

ספר חדש שהתכבדתי להיות על כריכתו (אני=ציור שלי)

http://www.pardes.co.il/viewbook.asp?ID=97

8 תגובות

  1. אילנה גם יופי של כריכה ומזל טוב וגם נראה ספר שארצה לקרוא

    • תודה מירי, אני משתדלת להתחבר לנושאי הספרים. ובהזדמנות זו מתנצלת שאינני פעילה פה כל כך לאחרונה מחוסר זמן..

  2. סבינה מסג

    אילנה, הציור יפה מאד ומתאים לספר. באשר לתכנו — אני מאד בעניין האקולוגי וגם אקו-פמיניזם ושם יש חילוקי דעות בין נשים הרוצות לבנות על שוני גופני בין נשים לגברים ובין אלה הסבורות שזה רק סוגר שוב את האשה במסגרת של "אחרת" ולכן לא שווה. אני נוטה לחשוב כמו אלה האחרונות. כשאני כותבת המגדר זניח -כיוון הכתיבה נובעת ממקום עמוק יותר שבו כולנו יצורים.

    • סבינה, אני אישית מתעסקת בנושא הזה הרבה גם (בדיוק כותבת מאמר בקשור ליצירה של נשים, באותו עניין בדיוק, למגזין אמנות). זה נושא רחב אבל אם לגעת על קצה המזלג. אני לא בונה על שוני אבל אישה היא אישה וגבר הוא גבר והחופש של נשים הוא ליצור יצירה באופן שווה לגברים אבל עדיין יש הבדלים בין גבר ואישה, שאינם של חולשה או כוח אלא הבדלים פיזיולוגיים ולעיתים מחשבתיים ואני רואה את זה דוקא כיפה שגבר הוא גבר ויצירתו שונה מיצירה של אישה. ביצירה של אישה יכולות להיות עוצמות מסוג שונה ביחד עם רוך והיא שונה מיצירה של גבר.

  3. יפה ונראה מעניין.

  4. ציור יפה.
    איך הספר?

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאילנה גרף