בננות - בלוגים / / 3 וריאציות על עץ
אמנות נטו
  • אילנה גרף

    אמנית, מאיירת, עוסקת קבוע גם בהדפס רשת ותחריט. מאיירת לספרי ילדים, כריכות ספרים למבוגרים, כרטיסי ברכה וכדומה. תושבת רחובות. נשואה ואמא לשתי בנות. השכלה אמנותית: 'המדרשה לאמנות' רמת-השרון. חברה באגודת המאיירים הישראלית. מציגה בתערוכות ופרוייקטים מיוחדים, בארץ ובחו"ל. בסוף 2013 כתבתי ואיירתי ספר ילדים דיגיטאלי משלי, "העדר" שנמצא גם בתרגומו לאנגלית ברחבי האינטרנט באמזון, ibook של אפל ועוד... הספר בגירסא העברית שלו נמצא להורדה בחינם למכשירי טאבלט. כאן: http://store.heliconbooks.com/?id=bookdetails&fname=flock_heb.epub אפשר לפנות אלי בקשר לכריכות ספרים וכמובן לצורך איור ספרי ילדים.

3 וריאציות על עץ

טכניקה מעורבת על נייר
מרץ 2008 

15 תגובות

  1. אילנה, איזו עדינות מלנכולית שהולכת ופושטת עם כל גיוון. הייתי רוצה להבין פעם את סוד הקשר שבין כל גוון כזה לגוני הרגש שלנו. מקסים.

    • תודה אמיר, שמחה שזה עבר. הציור בדרך כלל זה שידור ישיר מהרגש. ואני בכלל אוהבת לצטט את חואן מירו שטען בתקופת חברותו בחוג הסוריאליסטי של ציירים ומשוררים כי אינו מכיר בגבולות שבין ציור לשירה ואת ציוריו הגדיר " שירה ויזואלית ": "הציור שלי הוא שיר מצוייר". זה מה שמנחה אותי גם.
      והעגמומיות אולי בגלל מות החתול…

  2. משה יצחקי

    איזה עוצמה, אופל ובהירות בנגיעות רכות. עדין ונוגע חדרי בטן

    • אורה ניזר

      אהבתי מאד,אילנה, כאילו יש התפתחות עדינה ביניהם והיא קשורה במדד האור,

      • מיכל ברגמן

        עדין ועצוב.
        עצוב על החתול, זה חסר אמיתי , זה הרי בן משפחה במלוא מובן המילה.

  3. יעל ישראל

    מאוד מתחברת לאמצעי, בצבעים, בכול.

  4. איזה מהחתולים מת ?
    ):

  5. היי אילנה
    החזרה של העצים נותנת לזה עומק של עונות השנה, חסר את הרביעי, או שהרביעי אצלנו בלב, לעץ הערו יש כוח, כמו דוכמנית בלי בגדים, שאומרת ככה אני…
    להתראות טובה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאילנה גרף