בננות - בלוגים / / ג. יקירי,
אַרְיָה - אשה שהיא אריה
  • ענבל אשל כהנסקי

    נולדה בירושלים ב1977, נושמת ברעננה. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות. בוגרת סדנת שירה במכללת עלמא. בוגרת קורס מנחי קבוצות שירה ופרוזה של מתא"ן. בוגרת כיתת השירה 'מזמור 1' של משיב הרוח. פרסמה, בין השאר בדג אנונימי?, חלל, חוטם וYNET המקוונים, וב03, משיב הרוח, כרמל, שבו, דקה והליקון בדפוס. כי היא אוהבת מאד לראות את שיריה דרך עיניים אחרות. כיום ממארגני "אָלף קבוצת משוררים צעירים", העוסקת בעריכת שירים ופיתוח יצירתי של המשתתפים באמצעות סדנאות ודיונים ספרותיים. ערכה הפיקה והשתתפה בסדרת ערבי שירה של קבוצת אָלף גם בשיתוף עם "מרכז קהילתי בית בארבור" בתל אביב. ערכה הפיקה והשתתפה בערבי יצירה בכל הארץ. וגם בפעילות "דג-אנונימי? כתב העת העברי המקוון הראשון לשירה". כחברה ב"קסת- שזה לדיו וכאלה..", קבוצת משוררים שעסקה בעריכת שירים ופיתוח יצירתי של המשתתפים באמצעות סדנאות ודיונים ספרותיים, הפיקה והשתתפה בערב שירה של הקבוצה. Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";} נוצקה ועוצבה חברתית, תוך השתתפות בניהול, הפקה, בימוי ומשחק ברחבי הארץ במסגרת "מופע קולנוע האימים של רוקי". בעלת הוותק הארוך ביותר ב"רוקי" בישראל- 16 שנים ועדיין שם, אך בקצב איטי יותר. משם היא באה ולשם היא חוזרת. ספר שיריה פִּרְאֵי הַיּוֹם יצא לאור בהוצאת "כרמל" הירושלמית. והושק בנסיך הקטן בהשקה שנויה במחלוקת פנימית.    

ג. יקירי,

ג. יקירי,
אין ספק שאת הכישרון מילולי שלך לא איבדת. אתה פשוט מפנה אותו לאפיקים של עשיית
טוב לאנשים, והוצאת הצדדים הטובים מהם החוצה. לי למשל המייל, בו עודדת אותי (כמו פעם ששכנים היו מעודדים מעבר למסדרון ולוא דווקא במייל)עשה לי להרגיש עטופה בחיבה רבה וזה המון בימים האלו בשבילי..
אגב, איך מילים עשו לך את זה פעם.. ועוד חזק ובלילות.. ממ..

ולגבי זה שאתה נוטה לדחות דברים, זה קצת מזכיר לי (בצורה מוזרה למדי) את הסרט המצוייר
"למצוא את נמו"- היה שם דג שאמר לדגה אחרת שהיא מסוג דגים שהם "דיליי פיש"
ושהיא מעכבת אותו מלמצוא את נמו.. אבל אני סוטה.. לא חשוב..
העניין הוא שהקטע הזה של ה"דיליי פיש" תמיד עניין אותי לפעמים אנחנו סתם מחפשים
תרוצים להיות " דיליי פיש" של עצמנו. לדחות את הולדת היצירה שלנו, במקרה שלי ספר ביכורי השירה שלי, כיון שזה כל כך מפחיד.  כ מ ע ט כמו לידה..
כל חוסר הוודאות של האם זה יצא טוב האם  ז ה  לא יתקלקל בדרך החוצה והאם יאהבו אותי אחרי כל המאמץ הכביר.
כל זה בהחלט יכול לגרום לכל אחד להיות לפעמים קצת "דיליי פיש" לעצמו. לא??!!
אבל זה לא תירוץ כי בסרט היא כן מצטרפת אליו ועוזרת לו למצוא את נמו.

וזה הלקח החינוכי שלמדנו היום ילדות וילדים-
צריך להמשיך ותמיד לחפש דגים קטנטנים ברחבי האוקיינוס האטלנטי!!

נ.ב.
נראה לי שאהפוך חלק מהמייל הזה לפוסט. בלי פרטים מסגירים או אישיים כמובן..

שלך מאד,
ענבל כהנסקי.

תגובה אחת

  1. אני אהיה הדיילי פיש שלך

© כל הזכויות שמורות לענבל אשל כהנסקי