בננות - בלוגים / / להתראות בבחירות הבאות
יהונדב פרלמן
  • יהונדב פרלמן

    משורר ואיש תיאטרון.  יליד קבוצת יבנה 1960 תנועת הקיבוץ הדתי בוגר לימודי משחק בבית צבי תואר ראשון  בתיאטרון עיוני באוניברסיטה וגם תואר שני מורה לתיאטרון  לפרנסתי.   ספרי: * אלישבע כובשת את שער ברנדנבורג, עמדה, 1996. שירים. * טנגו עם זקף קטן, סצנה/עמדה, עורכת: תרזה בירון, 1999, שירים. * ריקוד השמיניות, ספריית הפועלים, מאיירת: הלה חבקין, עורכת: מירה מאיר, 2004  ספר לילדים. * על פי הדיבור, כרמל, עורך: רן יגיל, שירים 2007.

להתראות בבחירות הבאות

מה בסך הכול רוצים כאן ממישהו ? חתימה. מה עושים כזה עניין מחתימה ? אי אפשר להבין אותם, את האלה. מה הם לא יכולים לחתום ולשתוק ? מה הם עושים כזה עניין מהכבוד העצמי שלהם. מה הם מבינים בכלל בכבוד עצמי. ובכלל – האם יש להם זכות לכבוד עצמי ? הרי הכבוד העצמי שלהם נגוע מלכתחילה בכול כוונות החיסול וההשמדה שלנו – אוסף אומלל של אודים מוצלים מאש שאין להם ארץ אחרת להיקבר בה.
ועם כול הכבוד, באמת עם כול הכבוד, ואל תפסיק אותי בבקשה, אני עומד על דעתי ועל חובתי (האצבע מתנופפת באוויר קרוב לחוטמו של בן השיח) להחתים את כול אלה שמתעקשים להיות אזרחי המדינה, על אף הסטטיסטיקות הידועות לכול על מצבו העגום של המגזר, על טופס נאמנות. 

יתרה מזה, העמדתי קאדר נרחב של חוקרים שיפתחו מכונה מיוחדת לטיפול בהלם בכול המשתוקקים להיות אזרחי המדינה היהודית הדמוקרטית ברוח מגילת העצמאות הבן גוריונית. משום מה – איחוד משפחות, שלא לדבר על אהבה, נראה לי תירוץ קלוש.
ובכן, צוות החוקרים המיומן שלי שוקד ימים ולילות על פוליגראף הנאמנות החדש של משרד הפנים. הרי לא די בחתימה על ההצהרה. על מי הם באים לעבוד ? ומה שווה המילה שלהם בכלל ? יש לי כבר שרטוטים של המכונה החדשה: משהו שנראה כמו שילוב של א.ק.ג ומלכודת עכברים, מכונה המבטיחה טיפול בהלם שלאחריו, עד דור שביעי יתגייסו כול צאצאי וצאצאי צאצאי המתאזרחים החדשים ליחידות המובחרות ביותר בצה"ל. וכול המתפלפלים הללו: "שגם יהודים יצהירו", כול האוחזים בשרידי מוסריות מזויפת ומנסים להעביר אותה / להחליק אותה, לשוות לכול העסק פנים משפטיות סבירות – נו טוף. באלה נטפל אחר כך.
להתראות בבחירות הבאות.

2 תגובות

  1. הבחירות לכנסת הן משחק לאומי יקר ומאכזב
    כל בכיר שרוצה להיות בחיר
    גובה מחיר וגורם לכך שנדבר אל הקיר

© כל הזכויות שמורות ליהונדב פרלמן