בננות - בלוגים / / בטח שהוא אוהב אותי, איזו שאלה
יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

בטח שהוא אוהב אותי, איזו שאלה

הנה החג'ג', כאן בתמונה הוא עדיין גורון בן ארבעה חודשים.

והנה החדג'ג עם העבדה שלו. לא אביו הביולוגי, אולי הרוחני, למרות האפור המשותף והפרוונת.

ויש גם אחת, מאדאם בובטרון, עוד פרסית עבותת שיער, אבל ג'ינג'ית. עוד אין לי תמונה שלה.

אין צורך לשאול אותם אם הם אוהבים. הם אוהבים יותר מכפי שבני אדם מסוגלים לאהוב. זו אהבה טוטלית. כמה שאתה אוהב אותם, ככה הם אוהבים כפליים.

לא, לא צריך 136 חתולים כמו הרוסיה ההיא מנובוסיבירסק, שמרחמת על חתולים, והיום יש לה כמות קולוסלית של חתולים בדירת שני חדרים זעירה.

מספיק אחד, שניים או שלושה, כדי להבין שכאשר ניתנה האהבה לעולם, החתולים קיבלו תשעה קבין ממנה.

13 תגובות

  1. מקסימים ויפהפים יעלה
    נושא לספר ילדים קסום ,ואיזה שמות !כמו מ"אלף לילה ולילה"
    מזל שיש להם אותך

  2. איריס אליה

    נו, יעלה חמדתי, גם את השקעת בקומפוזיציה! התמונה התחתונה נהדרת. ואני, בתור חתולה שחורה שחורה וגם סתם בתור שחורה שחורה אוהבת אותך מאד.
    זאת לא ממש חוכמה. את יודעת.

  3. מירי פליישר

    יעלית יקרה
    מלכת אוהבי החתולים . איפה מצאת כאלה מיוחדים. עבדה נראה לי כמו מלך קדום ורב חשיבות.חג'ג בדרך לתואר.

    ככשאלתי DO YOU LOVE ME.
    התכוונתי הפוך בעצם. שולה היא חתולה חסרת ביטחון בסיסי בגלל העדרות אימה מוקדם מידי, מיללת ללא הרף וזקוקה לתשומת לב. אני מטפלת בה אינדיוידואלית והיא הפכה לגרופית שלי. ההתחנחנות שלה היא אלי פרופר והיא שואלת במבטה אותי את השאלה הזו. כמובן שהקריאה הזו של המבטים מושלכת מתחושת נטישה שלי , אבל לא לזה התכוונתי. אנחנו בשבילם אלוהים ואם ומקור כל הטוב. הנה יורד גשם זלעפות וכולם הארבעה שלי שכזכור לך נאספו לכאן כירושה מהילדים,מתכרבלים ומתחממים ומודים לאלוהים ואדם.

    • אוי מירי!איך כולנו לא הבנו אותך. האחרים חשבו שאת שואלת אותם אם אוהבים אותך, ואני חשבתי שאת שואלת עם החתולים אוהבים אותך. איזה חוסר הבנה.

      גם שלי, אפילו שעברו ילדות טובה, כל הזמן זקוקים לאישורי אהבה, אבל האהבה שהם נותנים בחזרה היא ענקית ממש. כמו אש חזקה ונהדרת.

  4. מקסים — ואני אפילו לא אוהבת חתולים! 🙂

  5. יעלה, בתור אישה של כלבים (ופילים כמובן)אני סבורה שכלבים הם שיא האהבה, אולם כאוהבת חיות תמיד הבאתי הביתה גם איזה חתולון מסכן שחיפש בית חום ואהבה ואני מודה שהתמונות שלך ממש מגניבות. זאת עם הלשון הפילה אותי לקרשים.

    • נעמית, אני משוכנעת שכל החיות מלאות אהבה, ובעצם הייתי רוצה לחיות עם כולם. זה הגן עדן האמיתי בעיני.

  6. במשפחה שלנו, חתולים, אני חייב לומר, הם השטח של אחותי שגם מגדלת כמה ומתייחסת אליהם כבני משפחה. אצלי הם מקובלים רק בתור שכנים, אבל אין מה להגיד, חמודים 🙂

  7. יעל – החג'ג הזה עוד יהיה חאג'
    מתוקים

    • ריקי, את לא יודעת כמה את צודקת. היום החג'ג' כמעט בן שנתיים והוא נראה כמו חאג' אמיתי. עוד אביא תמונות שלו. נעשה ענק. חאג' של ממש. לא רק חאג'. ממש אטא-טורק.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל