בננות - בלוגים / / אברי גלעד וג'קי לוי יוצאים נגד חתולים
יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

אברי גלעד וג'קי לוי יוצאים נגד חתולים

הנה מה שקיבלתי היום במייל:

בתכניתם של ג"קי לוי ואברי גלעד התנהלה השיחה הבאה על חתולים:
ג"קי לוי סיפר שכאשר נולד לו ילד הוא גילה שהחתולה (חתולה במלעיל) יכולה לישון על הראש של הילד והיא מקנאה ואז הוא החליט "חברה נאורה תספרו לסבתא שלי, אני את החתולה הזו בועט החוצה מהבית, ואם זה כרוך בבעיטות אז גם בבעיטות כי לפעמים קשה לסלק חתולה מהבית כי היא חוזרת" – אלו מילותיו.
אברי גלעד לא רק שלא העיר לג"קי לוי, אלא אף הוסיף אנקדטות משלו, כולל סיפור על "חתולה" מלוכלכת שמתנחלת לו בחורף במרפסת, וסיפור על שריטה שהחתולה שלו דאז שרטה את בתו מתחת לעין.
חייבים להיכנס לפורום בכתובת למטה ולהגיב. אפשר לשמוע שם גם את ההקלטה ולהבין שמדובר בהודאה בביצוע עבירות של התעללות בבעל חיים ולכאורה גם נטישה.

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=360&msgid=107711861


על זה אני אומרת: שיספר לסבתא שלו.

 

10 תגובות

  1. נו מה הפלא? שתי בהמות….. ולא כשרות. כיפה או לא כיפה. רק לראות את יחס הדתיים לבעלי חיים, כדי להבין את המרחק הענקי בינם לבן אלוהים ומוסר.

  2. זוועה. אני שולחת את זה לכל מי שאני מכירה.

  3. יעלי, שמעתי קצת מדבריהם ואז ניתקתי. ניגעלתי מצורת הדיבור שלהם, בצורה בה הם מציגים אותם. אני קצת פוחדת מחתולים, אומר את האמת, יותר נקשרת לכלבים, אבל לא יבוא ולו מצב כזה בחשבון, לצאת למלחמה כזו מגעילה על חתולים.
    למה כל כך הרבה אכזריות…למה בעטות…למה אלימות? אין לבעלי חיים אלה נשמה כמו כולם!!!
    אגב לא רק חתולים קנאים, גם כלבים וכול שאר בעלי חיים. נפנה אותם קצת לערוץ נשיונל ג"אוגרפיק – שיפיקו מהערוץ קצת חוכמת חיים על בעלי חיים

  4. אני ממש המומה מההתבטאות הנוראית הזאת. בושה וחרפה לאיש תקשורת כזה "נאור".

  5. בדיוק אתמול דיברתי עם חברה על כמה שאני מעריכה את אברי גלעד. כרגע ירדו לו 20 נקודות.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל