פעם, כשהייתי צעירה וגבר התחיל אתי, ברחוב למשל, או באוטובוס, ולא נעניתי הוא בדרך כלל צעק לי:
"מי צריך אותך בכלל חתיכת זונה," או בצבא כשהמפקד שלי ניסה בכח ולא הסכמתי הוא אמר "תרגעי, מי בכלל רוצה אותך יה שרמוטה,"
כלומר הבנתי שנשקו של הנדחה הוא העלבה במקום הרגיש ביותר. היום בבלוגים ובמקומות אחרים, בדרך כלל מצד גברים, בוא נאמר לא בשיא נעוריהם, אני רואה שוב ושוב את המילים המחמיאות "דודות" "זקנות" ,חטיאריות" אפילו {מילה ששנים לא נתקלתי בה, ברוכה הבאה,} ואני חושבת כמו אז,שזה נשקם של הדחויים לפגוע במה שלדעתם הכי פוגע, אז אומנם לא אמרו את זה לי {עדיין, לפחות לא במישרין} בכל אופן אני מודיעה לכל אותם הקוראים בשמות שאני דודה{לשבעה} אני חיטארית ואפשר לקרוא לי גם שמנמונת ומתוסכלת, הכל נכון, אני לא אעלב, אולי רק קצת.
גברת-ילדה
גברת-ילדה כותבת פרוזה ושירה למבוגרים ולילדים
גם אני דודה ורוצה להיות סבתא. באמת.
נראה לי שהבעיה רחבה מאד ויש לה הקשרים לדימויים שמפוזרים בכל כלי התקשורת ואנו משתפות פעולה. למשל בנותי קיבלו מספר הצעות שוות לדוגמנות. אפילו ביתי שהלכה עם חצאית ובשיא הצניעות קבלה. ואם לא היה לה בסיס חזק מהבית אולי הייתה חושבת על דרך שווה להרויח. הפונה הייתה אחת המובילות בשוק היום.
בלי קשר, השבוע הייתי בבית אבות ונהניתי. הייתה לי תחושה של היסטוריה ושחלק מהקשישים, השילו קליפות וראיתי אותם כפי שהם.
זאת תופעה נלוות לאיבוד היפי החיצוני, אני אפילו חשה אותה עם הורי .אבל תגידי מי שם על זה?
חוץ ממני שמחפשת את הסימנים..
חני, צודקת בהחלט. ואביטל – לנוכח הסדום הכללי במחוזותינו – תחושת הבית בבית אבות היתה לאחרונה גם לי
תודה נעם, בסוף בבית האבות נמצא את האנשים האמיתיים..
אביטל יקרה, מאחלת לך להיות סבתא במהרה, אבל את נראית בעצמך ילדה..
לגמרי חני מקסימה, גם אני דודה!!!! ושלשום בפעם השתיים עשרה!!!!!!!!
מזל טוב לכל הדודות באשר הן, וגם לסבתות. (ואת יודעת מה, גם לזונות)
ולזונות שהן גם סבתות וגם דודות…
וזה מה שנקרא"ענבי בוסר" אבל מלהפך…
לי, את חושבת שיש כאלה? אם כן הן צריכות להדליק לפיד..
את דודה מאמריקה
נכון איריס, לכולן!! מתה עליך
ואני דודה לשלושה, ודודה-רבתה לשניים.
אין על הדודות!!
אפשר להתעלם שכן הפוסל בדרך כלל במומו פוסל , אבל רצוי למחוק
תגובות כאלו
יצר האדם רע מנעוריו,וכשרע לו מינוני הרוע המושפרץ ממנו גואים בהתאם
ומסיכת האנונימיות נותנת לרוע חירות בוטה
מענין מה מרגיש אדם כזה הבא לקלל כשהוא לבד מול המראה-
דחוי , עלוב ומסכן ורע
רחמנות!
אנחנו צריכים לאמץ קוד אתי- מי שמשמיץ אחרים בבלוג שלנו מחוק ימחק לאלתר בלא מנוד עפעף
לא מנציחים רוע
מטאטא כביש ומהר!!!
תיאוריה חלשה ושטחית שלא ממש עומדת במבחן המציאות. המציאות יותר מורכבת בדרך כלל. ואיך אפשר להיות דחוי פה, בבננות, כשכל מה שצריך בשביל להתקבל זה להיות ממש נחמד, ולא להפריע את מנוחת הדודות בין שתיים לארבע. יש פה קבוצת תמיכה, לא אתר כתיבה שמצריך משהו מיוחד, כמו שהייתן רוצות לחשוב
אנחנו מצדיעות לך! הייל היטלר!
מה זה? איך את לא מתבישת!
ולמה שהיא תתבייש? איך לדעתך היא צריכה לענות לטרול המרושע שכתב כאן תגובה מעליה, ומזה כמה ימים מכפיש בלוגים בלי בושה?
האם לאתר כתיבה נחוצים גרזינים וכחולי זקן ?
האם זה אמור להיות שדה קרב נוטף רוע?
לא מבינה מה כתבת בקשר לתאוריה, והדחויים הכוונה לא מהאתר אלא להרגשה שיש לבן אדם בפנים שגורמת לו לרצות להשפיל את האחר, בכל אופן אפשר לבקר יצירה בכל דרך, אבל מה עוזרות מילים כמו דודות זקנות ושאר מילים שלא מתייחסות ליצירה? זה לא לענין, ולא קשור בלהיות נחמד קשור באופן בולט לבעיות של הכותב עצמו
אכן יצר לב האדם רע מנעוריו. ואין מחנך ואין מטיף בשער ואין נביא בעירו ואין סיכוי לתקן ולבער את המשמיצים ורעי הלשון. הם תמיד ימצאו חור להגיח מתוכו. עובדה זה למעלה משבועיים ברצף יש גלים עכורים שלא שוככים חרף כל הנסיונות וההטפות וההסברים. ועצפ העובדה שלשון הלעז מתבטאת בכל מיני פוסטים ובשלל נושאים חייבת ללמד שאולי מוטב להוריד את הראש, לא להגיב שום תגובת נגד. פשוט להתעלם!
נכון. כל הכבוד, ענת.
גם נכון ענת, אבל לפעמים מרגישים צורך להגיב, לי זה קורה בעיקר לתגבות שאני רואה בפוסטים נגד נשים, זה מקומם אותי
אני חושבת חנה שהתאוריה מה זה נכונה!!
הכל בגלל שאת בחיים לא תגידי לבחור מה את חושבת עליו… לפחות אני סותמת , מה השתגעתי הוא ירביץ לי… אז שיגידו, בשבילי את יפיפיה, ראיתי אותך השבוע…
וגם בא לי לומר משהו רע כמו אתה אאאאאאאויר
שלך טובה
טובה,עלית על נקודה נכונה,וחוץ מזה חיבוק
חנהלה!!!
את גדולה מהחיים
וכשלי אומרים איזו סבתא
אז אני הכי גאה!!!!!
ואת גאה בצדק רחלי, הרווחת את זה ביושר,