בננות - בלוגים / / מחסום כתיבה
לובש את המכנסיים ונכנס למטבח
  • זיו קיטרו

    בן 28, נשוי למורטישיה (שם רשת) ואב לאמילי (שם רשת). סופר, עיתונאי, בלוגר ופודקאסטר המבלה את רוב ימיו בתוך הרשת. ספרי הראשון "המדריך השלם לעולם הקסוםש ל בני הפיות" יצא ב-2005 השנה הוצאתי את ספרי השני "השתקפויות" בפורמט קולי ובחינם. ספרי השלישי נמצא בתהליך כתיבה והוא נכתב לבני נוער ומבוגרים כאחד. לצד הכתיבה אני מתעסק במספר פרוייקטים, ביניהם iCast - פלטפורמה לקידום והפצה של פודקאסטים. אוהב לבשל, לקרוא (ולהאזין לספרים) ולצפות בטלוויזיה (גם אם היא לא איכותית).

מחסום כתיבה

כמו פרופסור טריפ גם אני לא מאמין במחסום כתיבה. נכון, יש ימים בהם אני יושב מול המחשב ולא מצליח לכתוב, אבל הסיבה אינה מחסום של כתיבה אלא עודף של דברים לכתוב.
אני עובד כרגע על שני ספרים, כל אחד בתחום אחר לחלוטין. האחד ספר ילדים, השני ספר לבוגרים יותר. בנוסף אני מנהל מספר בלוגים, כל אחד עוסק בתחום מסוים (וגולש מידי פעם לנושאים אחרים שמתחשק לי לכתוב עליהם באותו הרגע) ובנוסף יש את הכתיבה לעבודה שלי – הדבר כולל כתיבת מינימגזין חודשי, כתיבה בבלוג וכתיבה של מצגות וכדומה. השבוע ובחודש הבא יש לי 5 הרצאות לכתוב.
אני אוהב לכתוב ואני שמח שיש לי לאיפה לתעל את הדברים שאני כותב. אלא שלעיתים, כמו שציינתי, יש לי כל כך הרבה מה לכתוב שאני נחנק.

אז החלטתי שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לתמרן בין הנושאים השונים. את המבנה של התמרון לא השלמתי, אבל דבר אחד ברור לי. הלילות בהם אני נותר ער בזמן שאמילי ומורטישיה ישנות הם הזמן לכתוב בבלוגים. אני עייף מידי מכדי לכתוב לעבודה או את הספרים, אבל עירני מספיק כדי לכתוב על דברים שמעניינים אותי אבל הם אינם "מקצועיים" לחלוטין.

אני מבשל פרוייקט חדש. פרטים בחודש הבא.
כאילו שהיו חסרים לי מקומות לכתוב בהם, גם הפרוייקט החדש קשור לכתיבה.
אתם תאהבו את זה, כולם יאהבו את זה.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לזיו קיטרו