בננות - בלוגים / / השם סובל הפכים
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

השם סובל הפכים

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

MicrosoftInternetExplorer4

השם סובל הפכים וכנראה שגם אנחנו יכולים. כי הנה פיגוע מזוויע בכל קנה מידה, אנשים נרצחים תוך כדי אמירת שמע בתפילת שחרית, האברים שלהם נגדעים כמו החיים, ועל כך דיווח לנו רופא שקיבל את פני הנרצחים.

התעללות חיה  ביד שגוללה את קשר התפילין של הראש, שנאה ישירה וקצבית. לאיש החרישי שפונה אל קונו, מפני שדתו שונה משלך, ובאותו יום עצמו אני מקבלת את תאריך הוצאתו לאור של ספרי הבא " לפני ואחרי בני ברק סיטי" מבית הוצאת ידיעות אחרונות והזוועות והאושר והשמחה, חיים בכפיפה אחת, לא מובנת בכלל. בקצה הרחוב משפחה מתאבלת אחד הנרצחים הוא קרוב משפחתה. ואני בתנודות האלה, בין אושר עילאי לעצב נוראי, עוד מזהירה את ביתי שלומדת בירושלים לא לשכוח את הגז המדמיע שלה בתיק. עוד יוצאת בעצמי לעוד יום עבודה חסר זכויות סוציאליות מוגדרות. בעבודה שאני דווקא אוהבת.

כמו הרעיון שאיני תומכת  בקיבוץ המסתננים בשכונות עוני, כמו דרום ת"א. ואני מזדה עם מצוקת התושבים שם שאיבדו את כל ביטחונם האישי,הכלכלי אך משום מקום עלה העניין שאעבוד עם ילדיהם .לא של אלה מדרום ת"א עם אחרים,  וכך עשיתי. ביתי, זו עם הגז מדמיע, אומרת ש"נו אמא הם כאלה אומללים וזרוקים," כי כאלה הם בדיוק, מתחננים לטיפת חיבה, הם רצים אלי כל פעם שאני מגיעה. רעיון הגרוש נראה לי פתאום מחריד. מה יהיה עליהם. לא אותם, לא את הילדים אני חושבת .

"אמא "אומרת ביתי, זו עם הגז מדמיע, "אולי הם יזכרו שהם יגדלו, את החרדית הזאת שבתוך כל הדחייה שהם חוו, הסבירה להם פנים." אולי זו השליחות שלי בעניין. לעצור עוד גל שנאה שיבוא עלינו אם לא נזהר.

.השם סובל הפכים מסביר לנו הרב אליו אני הולכת,גם אנחנו יכולים.

שם על הר הזיתים קבור איזה סבא רבה רחוק שלי בניומין, שכל חייו עסק בצדקה, ועזר כאן לרב הראשי של ת"א. וחילק מזון לאביונים גם כשהוא נותר חסר פרוטה, שרק לא יתעללו במצבה שלו.

שלא יהרסו אותה. מה הוא אשם בכל זה? איך עוצרים את הטירוף הזה? הציווי הוא שרק בלהיות כמוהו, אנשים.  

חודש טוב. נתפלל לניסים.

 

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-style-parent:"";
line-height:115%;
font-size:11.0pt;"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-"Times New Roman";}

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת