בננות - בלוגים / / מוזיקה קלוקלת?
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

מוזיקה קלוקלת?

איך את יודעת שהזדקנת… כשאת ממש לא חולקת את אותו טעם מוזיקלי עם הילדים שלך. או שבמקרה שלי לא מזהה מה הם מזמזמים. מי הזמרים האלה ועל שום מה? ולא עדיף לקרוא תהילים במקום  להאזין לזה? ויכוחים והתנצחויות אין סופיות, ואין פתרון, אלא הבנה שלי בלבד, שעכשיו תורם, וזה שלהם. העולם , הגרויים שלו, השטויות, הבלבלות ומה לא.

הבכורה שלי הייתה תמיד עוזרת לי בשטיפה לקראת שבת והיא הייתה ונותרה מהירה, ומה שעזר לה להזדרדז היו כל מיני שירי שבת וחסידות שלא הכרתי. שמחתי!

ואז היא התחתנה ונותרתי עם אחת מקסימה לא פחות, אבל אחרת, תמיד מגיעה בדקה התשעים, הראש שלה באומנות ובאקטואליה וחברות, בישולים קוסמים לה  יותר מנקיונות, שינינו את ההתארגנות, וידעתי שיום אחד מה לעשות..

זה לא שהיא כבר נשואה, אבל אנחנו מתחילים להבין שזה יתרחש מתי שהוא, גם אם לא בתקופה הקרובה.

והשיר האיום הזה, עליו התוכחנו בלי סוף, אני טענתי שמנצלים כאן ילדה, היא התרפקה עליו שוב ושוב. החבר שלה אוהב את זה ואם הוא אוהב אז גם היא אז  מה? אני צריכה להתרגל לזה שיום אחד גם את המוסיקה הזאת , הקלוקלת? או לא, אני כבר לא אשמע. היא תבוא מידי פעם, ואת האנרגיות האלה שלה, יקלוט באופן גורף, מישהו אחר. אבל הילדה הזאת ששרה חמודה למרות הכל. אם כי תבינו שבגילה גם הבת שלי שרה לא רע, ולא דחפתי אותה לכל השואו הזה. אבל די עם ההטפות האלה את מי הן מענינות, יש בו משהו בשיר הזה, כלומר משהו שמזוהה איתה, עם הבת שלי, ואת העולם אני כבר לא אוכל לגמרי לשנות, אולי קצת…אני לא מוכנה לותר עליו כל כך מהר.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת