בננות - בלוגים / / למה גברים חושבים שנשים צריכות מכונית קטנה?
mama-yoyo
  • שירלי פרקש

    שירלי פרקש היא כתבת וידאו של YNET 1. פעם קראו לי נחמה פרקש, אבל החלטתי ששירלי עושה לי הרבה יותר מצב רוח, אז הוספתי.  2. את דרכי התקשורתית התחלתי בתוכנית "בשידור חי" עם דן שילון כתחקירנית האומנים.  3. אני מנגנת ומלמדת פסנתר, קלידים, ואקורדיאון.  4. במשך שנתיים וחצי כתבתי את הטור "מיס דייטינג". בעבר הרחוק היא הייתה תחקירנית במעגל של דן שילון והגישה פינות ב"אודטה" וב"מכל הבנות בעולם" 5. היא תרגמה את הספר הראשון בסדרת "למה גברים אוהבים ביצ'יות".

למה גברים חושבים שנשים צריכות מכונית קטנה?

למה גברים חושבים שנשים צריכות מכונית קטנה?

 

 

לא משנה כמה שנים אנחנו נוהגות וכמה טוב אנחנו עושות את זה, עדיין, כשאשה יוצאת לקנות מכונית ילוו אותה שתי הנחות יסוד: א. עדיף לה אוטו קטן ב. איפה הגבר שעוזר לה? שירלי פרקש מתמרדת

 

 

כשהתחלתי לחפש מכונית (יד שניה, צבע כסף, במצב מעולה. מישהו מוכר?) שמתי לב ששני משפטים חזרו על עצמם שוב ושוב: הראשון היה "אל תלכי לבד, תקחי איתך מישהו שמבין" (ובתרגום חופשי: בחור), והמשפט השני היה "את צריכה מכונית קטנה, משהו קומפקטי" (סליחה, אבל אני לא אנורקטית).

 

בתור חולת הגה וחובבת סמיטריילירים, זה נראה לי לא מציאותי. לכן הלכתי להציק לאנשי "טרייד מוביל", ולבדוק איתם אחת ולתמיד האם זה נכון שנשים לא קונות רכב לבד ואם גם הם חושבים שיפה לי מיני-מיינור

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3470946,00.html

שירלי פרקש

   

2 תגובות

  1. למה נשים כל כך טיפשות? למה הן הולכות ועושות סקרים כל כך מכלילים? למה הן פשטניות כל כך?
    טוב אולי רק חלק מהן.

  2. נשים צריכות רכב קטן מפני שגם ככה הם נוהגות לא הכי טוב בכביש וזו עובדה אז אם יהיה להם מכונית קטנה ואוטומטית אז אולי יוכלו לשלוט עליה יותר טוב ולצמצם נזקים!!!

© כל הזכויות שמורות לשירלי פרקש