בננות - בלוגים / / אחותי ואני – משחק החיים מעל דפי העיתונים ובחיים האמיתיים
יוסי וקסמן
  • יוסי וקסמן

    נולד ביפו, גדל בירושלים ושירת במודיעין שדה בסיני. לאחר שהשתחרר מצה"ל למד פילוסופיה ותולדות האמנות באוניברסיטה העברית, והוא בוגר המחלקות לעיצוב גרפי וּוידיאו-ארט באקדמיה בצלאל. היום הוא מתגורר עם בן-זוגו, אבי קדמי, בכפר האמנים עין הוד, ומטפח את ביתו ואת שלושת הכלבים שלו, סופי, גולי ומימי. הוא בעל משרד לעיצוב בארץ ובחו"ל. ספרו ליבשן זכה בפרס אקו"ם ליצירה המוגשת בעילום שם. וקסמן זכה גם במענק מאת הקרן לקולנוע ישראלי לפיתוח תסריט על-פי ספרו ליבשן. יוסי וקסמן בלקסיקון הספרות העברית החדשה. יוסי וקסמן באתר הרשמי של אמני עין הוד יוסי וקסמן בוויקיפדיה

אחותי ואני – משחק החיים מעל דפי העיתונים ובחיים האמיתיים

6 תגובות

  1. יוסי וקסמן

    ל", לצערי את קצת תמימה. ואולי גם פוריטנית. נו, את הרי מסתתרת מאחורי ל". תצאי שנראה מי את.

  2. ואגב,
    כבר שנה וחצי אני מתכננת לכתוב ביקורת על ספריי, כדי לומר את כל מה שהמבקרים לא הבינו לדעתי.

    מבחינתי, בעולמי הדיקטטורי הצר כעולם נמלה, אני צריכה לראיין את עצמי ולכתוב על ספריי את הביקורות. כבר הגעתי למצב שלא צריך לערוך אותי, מה זה בשבילי לכתוב ביקורת על עצמי? כלום.

    כזו אני קונטרול פריק, ושיקום הסופר שלא מודה בזה. זה החלום הרטוב של סופרים.

    • יוסי וקסמן

      ועל זה אני אומר אמן!

    • הבעיה היחידה היא שבסוף את עלולה להישאר לשחק לבד, וזה פחות כיף לשחק ככה, לא? גם אם, בדיעבד, יש לזה יתרונות, אבל אין מה לעשות, יצור חברתי בזוי, הוא הסופר, לא?, זקוק לאינטרקציה החברתית באותה מידה שהוא זקוק לבדידות האיומה או לשליטה המוחלטת.

      • למה שלינקה, דיקטטור לא משחק לבד. חלומו שישחקו לפי החליל שלו. לפעמים זה מצליח לו. הנה אנחנו הולכות לדבר מחר על משמעות הרשת והכתיבה לרשת והבלוגים אצל הילדים שלי, ואני יכולה לומר לך שאני מוצאת את הכוח הזה בבלוגים, אני שולטת (שולתתתתת!!!!!), אני משחקת בקהל שלי כמו שאני רוצה, ואני מוציאה את עצמי "לאור" בדיוק כמו שאני רוצה.

  3. יוסי וקסמן

    שלי, את אחלה!
    וגם על דברייך אני אומר אמן! אמן ואמן!!
    יוסי.

© כל הזכויות שמורות ליוסי וקסמן