תחריט (תצריב) על נחושת + תוספת צבע
הפלטה המקורית שחלק מהתהליך קשור לנושא: פלטת הנחושת הושרתה בתמיסת מלח מרוכזת ושהתה בשמש עזה כשלושה שבועות, לצורך יצירת קורוזיה ש"אכלה " את הפלטה…וכך נוצר הרקע המחוספס שלה. שרטוט הקונכיה עבר תצריב בחומצה. הצבע התווסף אחר כך באחת הווריאציות.
העבודה טרם הסתיימה! על אותה פלטה אפשר לעבוד עוד ועוד.
בשלב הבא אני מתכוונת להוסיף קצת נפחיות והצללה לקונכיה עצמה, בשיטת האקווטינטה.
אבל אני אוהבת כל שלב בפני עצמו …
וה"תכשיט" באחד השלבים (אחרי צריבה)
יפה
אוהבת מאוד את האמצעי, למרות שהכחול מרתק . מעניינת גם הפלטה כחלק מהתהליך ביופייה הנפרד. ים ,דגים קונכיות …
שלושה תכשיטים יפים.
אבל הכחול עמוק ושודד את תשומת העין.
מרתק.
יום אחד יגלו את זה ויחשבו שמדובר במאובן מיוחד ושונה
ואוסף שלם של חוקרים ישב ויחקור.
השלישי נראה כמו קרן איל שהתכנסה פנימה, שומרת על פה סגור.
אילנה, ההדפסים נראים כעטיפה טובה לספר על קונכיות, על האוקיינוס, או על מגננה נפשית שהקונכיה היא מטפורה שלה.
אוהבת את כולם. זה נפלא שרואים תהליך. לכל אחת מחלקיו משמעות ויופי משלו.
אפשר לשמוע את הים, שלבי התהליך מעניינים, ופירות הים יפים גם כשהם רק ייצוג.
אילנה, יפה. מוצא חן בעיניי שאת חושבת את השלבים.
במיוחד אהבתי את הראשון. גם רואים וגם שומעים:)
חושבת = חושפת (את השלבים).
איזה יופי ! התהליך מאוד מעניין. שמרי מכל שלב הדפסה, אפילו כמה שתוכלי לעבוד עליהן אח"כ עוד, כי האפשרויות הן אינסופיות.
נכון לוסי, זה מה שאני עושה תמיד. ותודה לכולם על התגובות…
יפה לעקוב אחרי התהליך אבל התוצאה! הייתי תולה ובוהה בה בלי סוף.