בננות - בלוגים / / הנעדרים (3)
גילגול איטי
  • אהוד פדרמן

        דברי ימים אבודים  " וְסָפַרְתָּ לְךָ שֶׁבַע שַׁבְּתֹת שָׁנִים, שֶׁבַע שָׁנִים שֶׁבַע פְּעָמִים וְהָיוּ לְך יְמֵי שֶׁבַע שַׁבְּתֹת הַשָּׁנִים, תֵּשַׁע וְאַרְבָּעִים שָׁנָה."     וּבִשְׁנַת הַחֲמִשִּׁים, הָעֳלוּ בָּאוֹב עַצְמוֹת אָבִי שֶׁכִּמְעַט נָמוֹג בַּעֲנַן עָשָׁן שֶׁל דּוּבֶּק 10 וְהוּא בֵּן אַרְבָּעִים וְתֵּשַׁע   עַצְמוֹת הַשָׁנִים בָּהֵן מִלּוֹתי עָבְדוּ אֶת הַמִּסְפָּרִים                   עֲצוּמוֹת עֵינַיִם וְלֹא הִשְׁמִיטוּ וְלוּ חוֹב אֶחָד   הַשּׁוּמָן שֶׁצָּבַרְתִּי עַל בְּשָׂרִי לְכַסּוֹת אֶת שְׁרִירוּת הַלֵּב עַד-לֹא-יָדַע שֶׁאַהֲבָה וּכְאֵב תְּחוּשׁוֹת נִרְדָפוֹת הֵן   וְעוֹד בְּעֹצֶם מֶחְדָלֵי יָמַי,       רִבְבוֹת שָׁעוֹת אֲרוּרוֹת שֶׁעֻכְּלוּ בְּשֵׁרוּתָיו שֶׁל מֹלֶךְ הַמִלְחָמוֹת, יֵשׁ/יֵשׁ בְּרֵירָה   שְׁנוֹת שִׁירָה עֲצוּרָה שֶׁבִּלִיתִּי בְּמוֹסָד הַצַּעַר 'נְעוּרִים מְאֻשָּׁרִים' עֲצָמוֹת רַכּוֹת שֶׁל שְׂפַת אֵם, סְחוּטָה מִשִׂפְתֵי אָב עָיֵף, קְפוּצוֹת בֶּאֱמוּנָה שֶׁמִּלּוֹתָיו שֶׁל אָדָם קְצוּבוֹת, שְׁאוּבָה מִפְּטָמוֹת בּוּרוֹת   שׁוֹפְעוֹת אַהֲבָה מְפֻטְפֶּטֶת הַיּוֹנֶקֶת אֶת אִיד קִיוּמִי.   וּבִשְׁנַת הַיּוֹבֵל   קָרְמוּ עוֹר מְצֻלָּק מַצַּע לְדִבְרֵי    יָמִים אֲבוּדִים. בוגר התכנית לכתיבה יוצרת באוניברסיטת חיפה. ספר השירים , ' רחיפאי' ראה אור בהוצאת אבן חושן בשנת 2007   ספר השירים ' ויהי קול', ראה אור בהוצאת פרדס בשנת 2013 .    שירים רב-פסיגיים, חד-עונתיים, נטמנים פה ושם במטע הבננות

הנעדרים (3)

שְׁמָהּ לא ידוע

יָפְיָהּ דַּוְקָא כֵּן
מְגוֹעְגַעַת , חֲסֵרָה
כַּלְבַּת הַסְקִי סִיבִּירִית
גְוָנֵי חוּם-זְהַבְ-הַב, לָבָן
נֶעֱלְמָה בְּהמפּסטד הית' ב 1.7.07,
מֻשְׁתֶּלֶת מִיקְרוֹ צִ'יפּ, מְקוֹלֶרֶת
זְקוּקָה לִתְּרוּפָה, מְעֻקֶּרֶת
חַיַּת-מַחְמָד יְקָרָה לְמִשְׁפַּחְתָהּ
דְּרוּשָׁה נוֹאֲשׁוֹת לִבְנֵי בֵּיתָהּ
פְּרַס יועֲנַק לְהַשָׁבָתָהּ בְּשָׁלוֹם.
(שְׁלֹשָּה מִסְפָּרִים נַיָּדִים).

6 תגובות

  1. כולם ברחו לכם.
    אולי התנאים לא היו משהו משהו?

    • אהוד פדרמן

      גיורא ידידי, מדובר בכרך של כמה מליוני חיות מחמד לכן הפרופורציות נראות סבירות. חוץ מזה, מי זה לכם ? אני אמנם נמצא בלונדון די הרבה, אך עדיין בתקן אורח .

      • אהה..
        אני מתנצל, חשבתי שמדובר בחיות בית שלכם בעת שהות ממושכת בלונדון. אני רגיל להשלים פערים בכתוב… בסופו של דבר מדובר בשירה. לא ככה?

  2. אין ברירה. היא בתקופת התלהבות חדשה. זה יעבור לה. לא בטוח שתחזור, גם היא לא בטוחה. ואם תחזור, יהיו לה פרעושים, זה בטוח.

    • אהוד פדרמן

      גרא, בינתיים אני מספר את סיפוריהם של חיות מחמד זרות שהכרתי אותן מפתקים המפוזרים ברחבי היער בהמפסטד הית', לונדון (רמזתי על כך בבמקום פרולוג- באבודים (1). בהמשך יעשו האבודים עלייה ואגיע גם לכלבי הפרטי שהלך לאיבוד זמני כמה פעמים (וחזר עם פרעושים וקרציות ) עד שאבד טוטל-לוס לפני כשש עשרה שנים.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאהוד פדרמן