בננות - בלוגים / / מאליק דיקסון
והמוח רץ
  • עדי עסיס

    יליד 67. עובד כאיש מחשבים. בעל תואר ראשון בפילוסופיה מהאוניברסיטה העברית. קובץ השירים הראשון שלי "הנשק החם" יצא לאור בהוצאת הליקון ב 2009.  adiassis@gmail.com

מאליק דיקסון

מאליק דיקסון, דיקסון זה כמו דיקנסון, אמילי דיקנסון, רק בשחור ושמח ומשחק כדורסל, היישר מאולם הפחים בחולון, פחים במובן של המתכת שמחפה את תקרת האולם וכשמכים עליה בכף יד פתוחה, עולה רעש אלוהים, וגם דיקנסון, אי שם במסצ"וסטס החיוורת, העלתה רחשים מטאפיסיים, אולי כשטפחה על כר נוצות האווז שלה לפני שהלכה לישון והראש שלה עף אחורה מהחלומות. או בקיצור היינו כחולמים הפועל חולון אלופה ! מסל בשלוש שניות האחרונות של מאליק דיקסון, על מכבי תל אביב, על שימון ועל מוני, הלך הפאנן למכבי. וזה טוב, כי מים צהובים עומדים חמש עשרה שנה זה קצת מסריח. אני אוהד די דימיקולו של הפועל חולון ואמילי דיקנסון, מבחינת, טוב שיש אתכם בעולם, נעים להכיר, תודה ותקפצו שיזדמן. והנה הזדמן. כי אותו משחק לפני עשרים שנה היה נגמר עם זריקת סבתא של ג"מצי משלושת רבעי מגרש, עם עוד הפסד צורב לחולוניה על חודה של נקודה. אבל השנה, סוף סוף צדק פואטי. ואמילי ? גם היא חוגגת, ראיתי אותה אתמול ברחוב ההסתדרות פינת אחד במאי עם צעיף סגול.

ואגב צדק פואטי, סחטיין עצום, לס. (המנדטורית) בן יאיר על הפרסום המפעים ב "מטעם". בקרוב אצל שלי.

36 תגובות

  1. כתוב נהדר
    אפילו שאני לאמבינה בכדורגל, אבל אמילי הזו נוגעת יפה..
    איריס

  2. היי עדי
    ברוך הבא, לבננות
    וצדק פואטי מחמם את הלב, משום מה כולם הגיבו בצדק, אתה היגבהת בשלשה בצדק פואטי
    להתראות טובה

  3. משה יצחקי

    כאוהד די דמיקולו של מכבי תל אביב, (בעצם בנשמתי אני שייך לתנועת הפועלים, אבל גם הפועל חולון הפכו לסיגלונים הנעזרים בדיקים מיובאים, כך בכל מקרה היטשטשו הגבולות) אחרי כמה שניות של הלם, שמחתי בשביל חולון. הייתה להם הרבה יותר נשמה ישראלית מחוזקת דיקינסונית-דיקסונית וטאקרית מאשר לצהובים, וטוב לעשות עירוי דם ומים בביצה הצהובה.
    אהבתי את עלייתך מהספסל למגרש הבנניה, ברוך הבא.

    • אני יודע שייבוש ביצות זה פאסה, אבל כל כך הרבה נעקצנו ממכבי שמגיע להם להתייבש. מקווה שהמאמן ישאיר אותי על המגרש לפחות לעוד רבע. תודה.

  4. אהלן עדי, יופי שהגעת. אחלה טקסט – מביא לכאן משהו שחסר מאד. שים עוד אחד.

  5. ברוך הבא, עדי.
    וברכות גם לס.!

  6. שלי לא חברה. שלי לא מפרסמת. שלי לא שולחת. שלי לא משחקת. יש מי שיאמרו מפספסת את רכבת התהילה. יש מי שיאמרו שלי מי? אם היא לא בדפוס היא לא קיימת. ואני אומרת מילה אחת מעדי עסיס שווה מאה פעם השם שלי בדפוס. ויש עוד כמה שאפשר לומר עליהם ככה. והבא בתור הוא סוס. או דוכיפת.
    אני ניופאשן אני.

  7. עדי! ברוך הבא!
    בכדורגל אני לא מבין – אבל יודע מה אתה יודע לעשות. מה שלום ישו? תביא אחד? שיראו פה קצת מה אתה יודע 🙂

  8. סיגל בן יאיר

    תודה בייב

  9. פנטסטי!
    עדי, זה אתה של ענת שראיתי אצל ננו?…
    אוי אתה עדיר = עדי+אדיר

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לעדי עסיס