בננות - בלוגים / / שיר זאטוט בזוטא
המתהווה בע"מ
  • אורה ניזר

    נולדתי בתל- אביב יפו, בתאריך הכי סוציאליסטי שאפשר ה 1 במאי, ומאז אני לא מצליחה להשתחרר ממנו ויש לי מחוייבות לאזרחי כל העולם. גדלתי בתל אביב – שחרזדה שכזאת שמחזיקה לך את העפעפיים פקוחות, ואת האזניים צלויות ומכריחה אותך לאכול את המישמַש שהיא מגישה לך בצלחת, ואתה מתענג על הטעם , רעש הלעיסה, הריח והצבע, ונישאר רעב. ובכל זאת עברתי לפריפריה, זה היה לפני הרבה הרבה שנים אבל הקשר לא נותק . מאז למדתי בלי הפסקה, יעוץ חינוכי ותולדות עם ישראל בבר אילן, מינהל החינוך באוניברסיטה אחרת, ועוד רבע תואר בסיפרות באוניברסיטת תל אביב, ועוד ועוד כהנה וכהנה, וכמובן שהייתי מורה, וליפני כן גננת, מאבחנת ומטפלת בילדים עם לקויי למידה, וגם אוטיסטים ופסיכוטים בבי"ח פסיכיאטרי, ועוד ... וכתבתי בעיקר שירה. ספר שירי "משחקים בחצר הפנימי" יצא לאור בשנת 2010 בהוצאת הליקון. שירי פורסמו בכתבי העת לשירה: "הליקון", "שבו" וב"מטעם". כמו כן באתרי אינארנט לשירה

שיר זאטוט בזוטא

שירי הזאטוטי התפרסם בזוטא 38 אשמח אם תיכנסו לביקור

http://zuta.bhasofer.org.il/?p=1916

8 תגובות

  1. איריס אליה

    ברכות על פירסום השיר!ציפיתי שיהיה זאטוט… לא כזה זאטוט!
    דומה כי פעמים רבות מוחנו פקוק. ככה אני מרגישה.וכאילו ראוי לו שייערך בו נקיון יסודי, שנוכל לשמוע ולהריח ולראות טוב יותר.אהבתי את השימוש הלא מקובל באף דווקא, כצינור הניכוז של הראש. הרבה פעמים אלו המראות והקולות והמילים… תודה על ההזמנה לבקרך.הזמיני אותי שוב.

    • תודה איריס, הגוף והמוח מייצרים לפעמים תוצרת בלתי ניסבלת ונכון צריך לתת לבלתי נחוץ לפרוש אחרת קשה לחיות. תודה שניכנסת והגבת .

  2. אחותה של יעל ישראל

    מעולם לא סבלתי את אחותי יעל. היא רעת לב מאחלת מוות לאנשים ולועגת לי, ובזה לאימי. היא גם חסרת כישרון ומזוייפת ומכוערת. יעלי את צריכה זיון טוב וכדורי שינה וטיפול פסיכולוגי דחוף..
    בברכה,,אחותך הלא שפוייה

  3. שורש יהודה

    ברכות ליעל ישראל על כתבה מהממת בסלונה מגזין, ברכות לשחר מריו על זכייה בפרס שירה על הדרך לאבדון, ברכות לגיורא פישר על שמכר 200 עתקים מספרו, ברכות לי על זיקפת בוקר של 27 סמ..

    • שורש יהודה

      בצע זאת מורה לתנ"ך או שאלקה רפותיך בשיגעון ובמקום לתת חלב ולגעות הן יתחילו לדקלם מה שדן מירון כתב עליך..

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאורה ניזר