טוב לב, רוחב לב, אלטרואיזים,נתינה, התחשבות, אכפתיות, רצון טוב, שתוף פעולה, הדדיות,
מים זכים, __ אוהבת
קנאה, צרות עין, תככים, קשי עורף, שמחה לאיד, קמצנות, לב קשה, התנשאות לא אוהבת.
אדני הוא האלהים אדני הוא האלהים. אדני הוא החלונים אדני הוא החלונים.
אמירה,
מה עם התמונה? מכרת כבר? לא תאמיני, לא עובר יום שאינני נזכר בתקרית הדיפלומטית המצערת!!! – וכל הזמן חושב איך לתקן אותה… ועוד לא החלטתי. אך עוד זמנים יבואו.
לגבי הפוסט שלך – כמה נכון!!! פוגשים בכל אלה – מטוב עד רע – באתר הזה של בלוג בננות.
בעיקר חשוב הסיפא – כנגד כל מיני ארחי פרחי מלעיזים רק בה" בטחוננו…
בקרי נא. הפוסטים שלי עומדים פתוחים עבורך.
משה גנן
משה
הנכתב כמובן ניתן לפרשנויות שונות.
לגבי התקרית, מזמן נשתכח הדבר. באותה מידה אני יכולה להצטער.
בקרתי. ומתרשמת. לא תמיד מעירה גם כשמתרשמת.
פוסט יום כיפור?
התיקון מתחיל לטעמי בדיוק מפה.
http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=7660&blogID=182
אמיר יקירי
קראתי והגבתי אצלך בבלוג.
אמיר
הגבתי אצלך בבלוג
אמירה , אני אוהבת ושונאת בדיוק את אותם הדברים שאת !
האם אוכל לקרוא גם : אדוני הוא החילונים ?
ושמחת בחגך והיית אך שמחה 🙂
ריקי
זהו עולם דמוקרטי
אבל אני באמת מאמינה שה הוא האלהים
ואין בלתו. לא במובן המצומצם של המילה. לא בענייני דיומא ופקוח על כל אדם ואדם ומעשיו. אבל בוחן כליות ולבבות אלהי ההוד והאור מוהישועה
אני אוהבת אותך על דבריך אמירה
חנה
תודה
לכבוד דבריך לי
!!!!!!!
אמירה הס ידידת אמת שלי
את יודעת את פירוש הביטוי בערבית
ואכתוב אותו כדי שאת תהיי הבלעדית להבנת דברי:
1***אל יבקיק ייסָווי לק מערוף!
2***אל יוו"חקאק ק"לבו עְלֶק לָאִים!!!
ואני מעדיף להיות הראשון ולא השני.
לכן אני חושב שאת נוגעת בבעיה עמוקה בחברה הישראלית ותום ליבך וטהרת רצונך אינם אפקטיביים בעניין אלא מנוצלים כמו המשפט השני בערבית…
מזדהה עם מה שאת אוהבת ולא אוהבת , ואכן אדוני הוא האלוהים, אמירה יקרה, ואין עוד מלבדו!
מה הכוונה בעצם, חנה? האם הכוונה לאדוני / אלוהים בהקשר היהודי או לאו דווקא?
(אגב, שלחתי לך מייל לפני כשבוע, התעניינתי בקבלה, האם קיבלת?) שבת שלום.
גבריאלה יקרה , הכוונה לאלוהים ,ישות העל של כל בני האדם שאותם הוא מהווה יום יום מחדש, כל אחד מוצא את הדרך אליו בדרכו שלו, אבל אני כיהודיה מתחברת אליו בגלל שרש נשמתי, דרך היהדות במובנה היפה העמוק ולא הקטנוני במובן הרוחני יותר המתאים לאותו שורש – דרך הקבלה והחסידות(תניא וכמה שהם יפים, גבריאלה ,ואני לא מדברת על הטקס הדתי שהוא נלווה ולא עיקר, אלא כענף של אותו שורש. לא קיבלתי את המייל שלך תוכלי לשלוח מחדש ואשמח לדבר , אם תרצי נוכל לשוחח בטלפון חג שמח יקירה אגב הגימטריא של אלוהים שווה לטבע כלומר האלוהות היא אותה חוקיות טבע המנווטת את הכל ותכליתה להיטיב עם הנבראים
תשובתך מאלפת, תודה. והמחשבה החסידית והקבלית מעניינת אותי מאוד.
שלחתי לך מייל דרך הבלוג, ואם לא הגיע אולי יש תקלה או טעות כלשהי.
אז איך אכתוב לך שוב? לאיזו כתובת? כדי להימנע מלכתוב כאן בפרהסיה את כתובת הדוא"ל שלך (זה לא ממש רצוי), אולי תשלחי לי מייל דרך הבלוג שלי, רק כדי שתהיה לי כתובתך, ואז אכתוב לך. תודה ושבת שלום
אני שמחה לתגובתך יקירה אשלח מייל עם פרטים נוספים
יוסי יקירי
גם אמי היתה אומרת: רוחי לבית ליבככי, ואלא ללבית לידחקק.
נו אקווה שהסבטקסט של ביטוי חכם זה מובן לענייננו.
לפעמים אין לי מלים אז אני מביאה מן המוכן –שיר אומר שגם אני באותו עניין אפילו אם זה נראה אחרת– אנחנו לא לבד.
עדולה
אוֹהֵב, שׂוֹנֵא
מַה שֶּׁאֲנִי מַמָּשׁ אוֹהֵב?
בַּיִת עַל עֵץ שֶׁאֶפְשָׁר בּוֹ לָגוּר!
מַה שֶּׁאֲנִי מַמָּשׁ שׂוֹנֵא —
פִיסְטוּק חַלַבִּי סָגוּר!
מַה שֶּׁאֲנִי מַמָּשׁ אוֹהֶבֶת?
חַיּוֹת חֲמוּדוֹת וּבֻבּוֹת וּפְרָחִים. …
מַה שֶּׁאֲנִי מַמָּשׁ שׂוֹנֵאת —
שֶׁאִמָּא מְדַבֶּרֶת כָּל הַזְּמַן עִם אוֹרְחִים!
סבינה,
שיר חמוד שלך שפגשתיו אצל אמירה.
הפשטות הנעימה שלך.
אבל זה גם עולה מעט בקנה אחד עם יהודה אטלס. אבל זה בסדר – עם הכל זה עדין שלך.
משה.
שיר מתוק וכל כך שלך עדולה סבינה יקרה
הי אמירה, קראתי רשימה של שחור ולבן, בעוד שלדעתי באדם יש מהכל ומה שמבדיל בין אנשים זה המינון של התכונות, ואהבה היא היכולת לקבל את האדם עם כל מה שיש בו.
השורה האחרונה נקראה אצלי בהמשך לרשימתך כ:
אדני (במשמעות אדן, אדן חלון, אדן אח) הם החלונים (חלונות אל נפשי בשגיאים נחמדים).
ויפים הם אדנייך ונאים חלונייך.
:0)
אכן סיגל
המינון הוא שעושה את האישיוףת והכריזמה של האדם,ואת דרגת הוותו
צריך להיות האישיות טעות בהדפסה