בננות - בלוגים / / מכתב למחר שלי
מכתבים שלא שלחתי
  • מיכל אור

    שירי זלדה. סיפורי שלום עליכם.כוכבים בחוץ. סידור תפילות. רפרטוארי. פרינג'. מסורת. חול. צער. שמחה. התמסרות. הסתייגות. אומץ. פחד. התלהבות, התקררות. הכל הכל הכל ביחד. כל הזמן

מכתב למחר שלי

 

 

 אני כל-כך רוצה כבר להכיר אותך. סיפרו לי עליך המון, ובעיקר דברים טובים וחדשים. סיפרו שאתה יפה-תואר. מחפש אהבה. סיפרו שאתה בדרכך למחוזות קסומים. סיפרו לי שאתה מכיר המון אנשים עם לב ועוצמה. שגם לך לא חסר מהמשאבים הללו. נדמה היה לי שאיבדתי נעל כשרצתי במורד המדרגות. 

מחר שלי. אני שוכבת במיטה, ומדמיינת אותך. כמו בד משי עדין. לרגע נעים ועוטף ולרגע מעביר צמרמורת קלה של התרגשות. כמו חום הגוף בשבריר-שניית ההתעוררות הטבעית. מדויק, שלם, רך.

 

מחר היקר. אמרו לי שאתה ספונטני עם המון הומור. רציני כשצריך, ויודע להתמסר לרעיונות בוערים. שעברת את שלב המשחקים, ואתה מחפש את החצי השני שלך. עשיתי חישוב מהיר, וגיליתי שהחצי השני שלך הוא ההווה שלי שכולל את העבר כמובן.

 

מחר יפה שלי. בינתיים אתה שותק. טוב. זכותך. אבל אני מבטיחה לך שכשניפגש אני לא אתן לך לשתוק. אני לא אתן לך להשאיר אותי לדבר ולתכנן. אני רוצה להכיר אותך כמו שצריך. בעיניים פקוחות ובמחשבות מפוכחות. לדעת מתי הרגעים הטובים שלך, ומתי פחות. מתי אתה יכול לתת לי בטחון, ומתי פחות. מתי אתה יכול להכיל אותי, ולמלא אותי, ומתי פחות. אני רוצה לדעת מה המקום שלי בך, ומה שלך בי. מבטיחה למדוד את הנעל אם תבקש.

 

מחר מחר. פרח חי. רד נא מהר וקח אותי אליך. להומור, לצמרמורת, להתרגשות, לרעיונות, לחלומות ולעוצמות. אני מוכנה.

 

שלך,

מיכל

נ.ב.

באת אלי את עיני לפקוח

וגופך לי מבט וחלון וראי,

באת כלילה הבא אל האוח

להראות לו בחושך את כל הדברים.

 

לאה גולדברג

 

 

 

 

 

4 תגובות

  1. רונית בר-לביא

    תראי, כתבת את זה ממש בתפר שבין היום למחר, בקצת אחרי חצות.

    אני מזדהה מאד עם אי המרוצות מההווה, ומהתקוות הגדולות מהמחר.
    גם אני מרגישה שכמעט ואין לי שליטה על המחר.

    אבל אומרים לי שיש, משהו כמו:
    "אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום".
    השאלה רק איך.
    ומבחינתי השאלה היא אם אני באמת רוצה.

    • רונית, תודה. לא הייתי שמה לב לבד. ו…כן, עלית על השאלה הגדולה מכולן. שאלת הרצון העצמי. המוכנות. הבחירה. מי ייתן ונדע לבחור את הבחירה הנכונה. בואי נתחיל לחשוב לעומק, ונתחיל כבר בשבת…

  2. מקורי ונותן מקום לעוד נשימה ענקית

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למיכל אור