בננות - בלוגים / / לא רשימות מבית החולים
הבלוג של מירי
  • מירי פליישר

    אמנית חומר ופורצלן  וכותבת. 5 תערוכות יחיד והרבה אחרות קבוצתיות. אמא לשלושה צעירים גדולים, אשה לבעל, מורה לתלמידים, סבתא לנכדים :) מאמרים  ב"מארב"  וב"ערב רב" מגזינים מקוונים על אמנות וחברה. מאמרים על אמנות ואמנות הקרמיקה. דימויים שהתפרסמו בכמה מגזינים לשירה "נתיבים" לאחרונה בלוג עבודות  מעודכן     http://mirifleisher.blogspot.com /  טלפון להתקשרות:  03-5494799 כתובת אי מייל:   בית: רחוב יהושוע טהון 8, רמת השרון 47268

לא רשימות מבית החולים

 

 

 

 

 

אז לא רשימות מבית החולים…………ולמאמושה שלום. ברשימה הקודמת על שרה המאמושה, השקעתי יותר מן הנכון לאדם בריפוי. היה זמן וריכוז אבל, משהו הבהיל אותי בשאלה למה דוקא אותה יצא לי לשקף. הבהלה מיאושים לא מוזמנים. אז כן שמעתי בינתיים לפחות שלושה סיפורים של מנקות ואחיות שברוסיה היו רופאה, אחות טיפול נמרץ ומהנדסת ספינות. אבל לא אמשיך בדיווחים משם /כאן כי "פנינו אל השמש העולה". עוד יום יומיים אי"ה. כשאשוב הביתה אהרהר בדבר. …………………………………………………………………………………………………….. שוב תודה לכל המברכים והיצירתיים. עוד מישהו שלא מכאן יחשוב…טוב אז עכשיו רגיעה. יש באמת כמה וכמה יוצרים מעניינים שצריכים עכשיו אתהגיבוי והחיזוק. אז רונית בר לביא ואביטל קשת בהצלחה לספר הביכורים שלכם. וכן יש כבר אנשים שעודדו אותן ונפלא עשו. יעל ישראל על הספר המשגע שלה,חנה טואג ולאורה המיוחדת,וכל הספרים והתערוכות שמתבשלים עכשיו בבתיכם. …………………………………………………………………………………………………… מקווה שהפוסט הבא כבר יהיה מהבית או הגינה. ושוב ~אינני יכולה להגיב מכאן אז קחו בחשבון שאני קוראת ונהנית ותודה על העניין הרב שאתם מכניסים לבילויי כאן. …………………………………………………………………………………………………….. לגבי הברכות המיוחדות נעשה עם זה הפסקה טוב? יש לי עוד העתקים מהמהדורה המיוחדת של תמי קאלי.יאללה עכשיו ברכות למישהם אחרים. בכל אופן תודה על ההקדשות ~ אהוד יעל,איריס תמי…את מי שכחתי? אנשים עם פול ווליום של רגישות~כולכם. ……………………………………………………………………………………………………. חמותי ז"ל שהיתה חולת לב , היתה מתאשפזת בדיצה מידי פעם עכב חולייה. אחר כך היתה מלאה סיפורים וחוויות לזמן רב. עקרת בית משמימה שיצאה בדין לעולם החיים הקצת מתים,גבורת נילי האבודה, שחקנית מבוזבזת,שליטה בבני המשפחה המתרוצצים בדאגה… אולי אבישי בכל זאת נשוי למישהי קצת דומה? טוב המודעות תצילנו, אני מקווה , מהבטחון שהכל מותר כשחולים. די עם הלא רשימות האללה. לילה טוב.

 

 

 

 

 

10 תגובות

  1. איריס אליה

    חותנתך או חמותך? מיריל'ה… מכל מקום בהחלט נראה שהמקום שיפע עלייך מטובו… ותאספי עוד סיפורים. לא סתם בתי חולים הפכו להיות תפאורה מעולה לסדרות טלוויזיה מכל הסוגים… אולי אפשר לבנות על זה גם סדרת ספרים? את יודעת.. בכל מקרה, נשיקות הרבה הרבה וחיבוק.

  2. היי מירי
    כיף לשמוע מימך, את מיוחדת במינך, הכח שלך לשאול שאלות, כן יש מקום לשאלות שלך… שום דבר אינו מובן מאליו.
    אם כי לא משנה התשובה אלה כל התשובות… כי החיים לא מדויקים… מה שהירגשת אתמול, אינו היום.
    בנתיים רפואה שלמה.
    מאחלת לך לנח ולהנות בבית.
    כן, חשוב, ומותר לנח.שלך טובה

  3. מירי היקרה, רפואה שלמה! מבין שאת בדרך הנכונה (הביתה, אל עולם הבריאים)? מזל שתפסו את זה בזמן.

  4. מירי…:)

  5. יוסי וקסמן

    מירי יקרה שלי,

    הרגע נכנסתי לבננות, לבלוגך, וכמעט שהשתבצתי…

    מה את עושה לנו צרות, מה?

    השתגעת? את? סרטן במעי הגס?

    חולירע על ראשך, תבריאי מיד! בפקודה!

    השרצים בסטודיו שלך בטח מסתובבים כמו פסיכים במעגלים אינסופיים – מי יטביע אותנו בפורצלן ויישלח אותנו לקרמטוריום לנצח נצחים?…

    וברצינות – תהיי הכי הכי חזקה (כבר הבנתי מהפוסטים שלך שאת חזקה ושתפסו את הסרטן הבן זונה הזה בזמן ושאת כבר כולך עזוז ומורידה סטירות למי שלא הולך לעשות קולונסקופיה אחת-שתיים…)!!!

    סומך עלייך, מירי. אימא-אדמה-חרסים-קומקומים-שברים-נתזים-רסיסים-שכמותך. אמנית מופלאה. מופלאה!!!

    תאכלי טוב, אל תעשי בעיות לרופאים, תהיי ילדה טובה ושובי אלינו בקרוב בקרוב.

    מיליון נשיקות,
    יוסי

  6. רונית בר-לביא

    מצחיקולית אחת.

    בטוחה שכל מי שסביבך שם נתרם המון.
    אבל לא מתאים לך הלבן ההוא.
    בסוף עוד תגרדי את הסיד ותעשי פורצלנים :)))

  7. העיקר שתחזרי מהר לגינה ולבובה ושולה ויתר הבנות.

  8. אני יודעת שביקשת בלי ברכות, אבל לא הייתי כאן כמה ימים ורק עכשיו גיליתי שאת בבית חולים ואני אצרך ממש להתאפק בשביל לא לברך שום ברכה.
    אני שמחה שאת בסדר, אני שמחה שאת בקרוב חוזרת הביתה לגינה שלך ולסטודיו שלך ולאמנות שלך ולכתיבה שלך.
    חשוב מאד שתהיי בריאה. את אחת הנשמות הטובות הטהורות והנדיבות והמוכשרות שמסתובבות במקום הזה.
    שולחת לך אהבה חיזוק וברכות בלתי רצויות. 🙂

  9. הי מירי. רק חזרתי עכשיו אחרי החג. שולחת לך ברכות ואיחולים שתרגישי טוב ורפואה שלמה. נשיקות וחיבוקים, אומי.

  10. לא רשימות מבית החולים מירי יקרה
    רשימות מן הגינה מן המטבח ומן הסדנה
    נשיקה וחיבוק ולהתראות במהרה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למירי פליישר