אמנית חומר ופורצלן וכותבת. 5 תערוכות יחיד והרבה אחרות קבוצתיות. אמא לשלושה צעירים גדולים, אשה לבעל, מורה לתלמידים, סבתא לנכדים :) מאמרים ב"מארב" וב"ערב רב" מגזינים מקוונים על אמנות וחברה. מאמרים על אמנות ואמנות הקרמיקה. דימויים שהתפרסמו בכמה מגזינים לשירה "נתיבים" לאחרונה
בלוג עבודות מעודכן http://mirifleisher.blogspot.com /
טלפון להתקשרות: 03-5494799
כתובת אי מייל:
בית: רחוב יהושוע טהון 8, רמת השרון 47268
שלושה פועלים-מאמר במארב
קישור לפרסום מאמר שלי במארב- כתב עת מקוון לאמנות ותרבות.
לבנה יקרה תודה!
האחווה הזו היא אחוות אמנות הקרמיקה שזקוקה עדיין להשוואת מעמד לאמנויות האחרות . פה אני עושה בעצם עבודה הפוכה ובאה את האמנויות בכלי ביקורת של האומנויות. ובעצם הגבולות מטושטשים לגמרי.
חנה תודה. שווה זמן המדיטציה של הביקור במוזיאון. תערוכתו של יעקב דורצ'ין נדמה לי ירדה.
אשר לפירגון שמי כמוך יודע להעריך. יש לו גם סיבות נוספות כפי שפרטתי לשחר מריו וללבנה. ובכל זאת כולי הערכה לעירית…בעיקר על ההתמדה בדרך .
שחר יקירי
מוזר שאתה מתעניין כל כך בכיעורו של קולמן. בנדרס שכמותך. או שלא מוזר.
יום אחד כשתצלח עלי הרוח להיזכר ב"שומר המפחיד ומעורר הרחמים וב"מחלקה" הלוחצת והאהובה. אעלה גם את הפסלונים.
אשר לפירגון כפי שהוא נראה לרבים הוא נובע מהשאיפה לקרב את אמנות הקרמיקה לעולם המכיר אמנות. להכניס את הבת השונה למשפחה ולנהוג בה באותם קריטריונים שנוהגים באמנות הציור פיסול וכו'
למירי,
תענוג לקרוא ביקורת אמיתית של אמן ותיק, פעיל וסקרן. (אל תצחקי!)הפרגון מרגש גם הוא, ורק הייתי שמחה לתמונה ברורה יותר של העבודות של עירית אבא, כי מה שמופיע בצילום אינו מרשים כלל ואינו לכבודה.
יעל
מצטערת מאוד יעל העלעלית שהתמונה אינה מוצאת חן בעינייך. ראיתי כמה צילומים של התצוגה ואין יותר טובות ממנה. יש מיצבים והצבות שהצילומים אינם מביאים את מלוא יופיים. קורה.
תודה על התגובה.
רשימה מרתקת, מירי. והמלאך – לא לגמרי מצחיק. דורצ'ין הוא ההמשך הציני של שמיר העגום.
למלאך שלו מן הסתם לא קוראים גבריאל, מיכאל או רפאל, אלא 'ישראל'.
וואללה אמיר
מעניין מה שאתה כותב. המלאך המבורזל והבית המבוצר עם חרכים קטנים . עכשיו אולי התהפך הכל , אלא אם כן נראה בכך צחוק אירוני ודו משמעי.
למירי, כתוב ברגש ובהערכה ומתוך אחוות אמנים.
לבנה יקרה תודה!
האחווה הזו היא אחוות אמנות הקרמיקה שזקוקה עדיין להשוואת מעמד לאמנויות האחרות . פה אני עושה בעצם עבודה הפוכה ובאה את האמנויות בכלי ביקורת של האומנויות. ובעצם הגבולות מטושטשים לגמרי.
הייתי ונהניתי..
עלאכיפאק אילנה…
קראתי ,מירי, והתרשמתי. את כותבת יפה וברגישות רבה ליופי ולאמנות, כתבתך מעוררת סקרנות
ואיזה פירגון אצילי לקולגות
חנה תודה. שווה זמן המדיטציה של הביקור במוזיאון. תערוכתו של יעקב דורצ'ין נדמה לי ירדה.
אשר לפירגון שמי כמוך יודע להעריך. יש לו גם סיבות נוספות כפי שפרטתי לשחר מריו וללבנה. ובכל זאת כולי הערכה לעירית…בעיקר על ההתמדה בדרך .
מירי, אהבתי את הכתיבה שלך ואיך שהבאת את שלשת האמנים כל אחד וייחודו. תודה.
תודה תמי'לה. מלאכת הכתיבה. קשה לא פחות.
מירי, יופי של מחווה לקולגה מהימים הסטודנטיאליים, עירית אבא. וגם לשמיר ולדורצ'ין.
יש לך עדיין פסלוני קופים מקולמן? שם מצאתי לא פחות עניין. שתפי.
שחר יקירי
מוזר שאתה מתעניין כל כך בכיעורו של קולמן. בנדרס שכמותך. או שלא מוזר.
יום אחד כשתצלח עלי הרוח להיזכר ב"שומר המפחיד ומעורר הרחמים וב"מחלקה" הלוחצת והאהובה. אעלה גם את הפסלונים.
אשר לפירגון כפי שהוא נראה לרבים הוא נובע מהשאיפה לקרב את אמנות הקרמיקה לעולם המכיר אמנות. להכניס את הבת השונה למשפחה ולנהוג בה באותם קריטריונים שנוהגים באמנות הציור פיסול וכו'
למירי,
תענוג לקרוא ביקורת אמיתית של אמן ותיק, פעיל וסקרן. (אל תצחקי!)הפרגון מרגש גם הוא, ורק הייתי שמחה לתמונה ברורה יותר של העבודות של עירית אבא, כי מה שמופיע בצילום אינו מרשים כלל ואינו לכבודה.
יעל
מצטערת מאוד יעל העלעלית שהתמונה אינה מוצאת חן בעינייך. ראיתי כמה צילומים של התצוגה ואין יותר טובות ממנה. יש מיצבים והצבות שהצילומים אינם מביאים את מלוא יופיים. קורה.
תודה על התגובה.
דבר הפועלת 🙂
יופי של מאמר מירי, כתוב באופן קולח ורהוט
עושה חשק ללכת ולראות להם בעיניים
הי ריקי . תגובה נהדרת.
פועלי אמנות…