בננות - בלוגים / / סבתא טורבו איריס אליה כהן
שחרחורת
  • איריס אליה כהן

    איריס אליה-כהן, סופרת ומשוררת, כלת פרס ראש הממשלה ליצירה לשנת 2015. "מַכְּתוּבּ" (הקיבוץ המאוחד, 2011), זכה בפרס שרת התרבות ובפרס רמת גן 2012; ספריה "דושינקָא, נשמה" (הקיבוץ המאוחד, 2013), ו"גלבי" (ידיעות ספרים, 2016) נמנו שניהם עם תריסר המועמדים לפרס ספיר. שירים מתוך ספרי שיריה "שחרחורת" (הוצאה עצמית, 2014) ו״פלא״ (ידיעות ספרים 2017) תורגמו לאנגלית, צרפתית וספרדית, פורסמו בעיתונות, בכתבי עת ובבמות אחרות בארץ ובעולם, רבים מהם הולחנו ומבוצעים על ידי אומנים שונים ולאחרונה נכנסו שניים מהם לתוכנית הלימודים הארצית בספרות. המופע "פלא – משירי איריס אליה-כהן" ובו שירים שהלחין אמיר עמרמי למילותיה של אליה-כהן, בביצוע מורן קשרו-עקרבי, עולה בימים אלה על הבמות ברחבי הארץ.

סבתא טורבו איריס אליה כהן

 

יהההה המוכרת בסטימצקי רעננה אומרת שהספר להיט!

סטימצקי 5 סטימצקי 6

סטימצקי 7

מועדון קוראות נתניה

סבתא השתגעה! 3 סבתות ב 99! בכל חנויות סטימצקי! (לי זה עולה יותר!) ותודה ענקית לגן הילדים בשרון שהזמין 30 עותקים על היום הראשון של המבצע!

(מסעותיי עם אליק, הסוכן הכי אהוב בעולם. פרק ב'… #סבתא_טורבו אליק שמעון)

סטימצקי 1 סטימצקי 2 סטימצקי 4

 

 

מה שטוב בגיל 50, זה שאני מרחמת על עצמי הרבה ולכן קונה לעצמי הרבה מתנות ניחומין קטנות. חלפתי עכשיו על פני דוכן תכשיטים ועליו אין ספור עבודות יד מטריפות, ומיד נפלו עיני על המחרוזת הזאת, ומיד נפלו לי העיניים מהמחרוזת הזאת ומיד ואמרתי לעצמי, הנה לך איריס עוד נחמה מעלפת!
אהובה לוין, שסרגה את השרשרת במו ידיה האוהבות אמרה לי, נשבעת לך שעכשיו סיימתי לסרוג אותה, את כל האהבה שלי שמתי בה, ועכשיו עכשיו הנחתי אותה על השולחן למכירה, את הראשונה שמודדת אותה.
אז הייתי הראשונה למדוד והראשונה לקנות ועכשיו היא שלי. (במחיר מצחיק ליופי המתפרץ הזה). לכו קנו מתנות ניחומין גם לעצמיכן מהאישה המהממת והמוכשרת הזאת שפגשתי באקראי! זה הטלפון שלה:0546833995

תכשיטים בעבודת יד אהובה לוין

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏תקריב‏‏‏

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאיריס אליה כהן