בננות - בלוגים / / נסיעה לקברות צדיקים
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

נסיעה לקברות צדיקים

ביום ג' נסעתי לטיול בקברי צדיקים, הנסיעה הייתה מתוכננת הרבה לפני הבלגן הפוליטי הגדול, זהו גם היום בו הודפס ספרי ," לפני ואחרי בני ברק סיטי" , וחשתי שיש בזה ברכה. בקרתי צדיקים שכנראה פחות מוכרים לקהל הרחב, כמו הציון של בניהו בן יהוידע, והציון של רבנו בחיי, הנביא חבקוק, וכמובן אצל הרשב"י ועוד. היה מעניין ומפעים. והעיקר מחבר לשורש. שורש הנשמה

 

אז התחילה המהומה האיומה, ונקבע שההשתטחות שייכת לספרדים, ולפרימטיבים ואני הרי הייתי ועודני, אשכנזיה, בעלת יותר מ12 שנות לימוד ועם בעיות מסוימות שבטח הבחנתם בהן, בעיקר, אם אתם עוסקים בעריכה, בעיות שנובעות מלקות ולא מבורות.

 

אז במה אשמתי וחטאתי. שוב איני מלינה, יאיר גרבוז ודומיו הם תינוקות שנשבו, חסרי ידע ובטוח שאין להם רצון לפגוע, כי אם לא, היו מבינים שהראשון שהתחיל את נוהל ההשתטחות היה האר"י הקדוש, שאביו היה ספרדי ואמו אשכנזיה, והעילוי הזה, היה משתטח על קברות צדיקים על מנת להתמזג עם OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAנשמתם, עצם היותם, חיים במותם, וראה לנכון לינוק מחוכמתם,

אבל באין ידע ראוי, הוחלט שהמנהג שייך לספרדים חסרי השכלה, ושאר מאמינים שהם מעיקרם אנשים לא מפותחים, שמנשקים מזוזות שעל הקלף שלהם רשומה תפילה שאותה מלמלו רבבות כשמסרו את חייהם למען קידוש השם.

 

ניסיתי להעלות כאן תמונות מהטיול אך הן היו כבדות מידיי, ואני גם צלמת די גרועה, כך שנאלצתי למחזר תמונה מאומן, שצילמה ביתי, שהיא אינה מצולמת, שם גם השתטחנו על קבר של צדיק, ולא רק אחד, ובתמונה עומדת, מתבודדת לתומה,  נערה אשכנזיה שהשתטחה עמנו על קברו של הצדיק, ביתי התידדה עימה, ומצאנו שהיא וחביבה ביותר,  וכל השאר הבל ורעות רוח, דרך אגב , גם בספרי יש פרק בו מוזכרת השתטחות על קבר של צדיק, כדאי לכם לקנות, יצא לקראת החג, ובסופו אני מודה בו בין היתר לאנשי הבלוגיה הזו, שרובם נטשו לפייס בוק. אבל ב"ה עוד יחזרו בקרוב ממש.

נתראה בשמחות ובטח לא בבתי קברות  כי המשיח בפתח. שבת שלום.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת