פותחת עידן חדש ביחסי ציבור
  • יעל לוטן

סוגי תקשורות של מנהלת

סוגי התקשורות של מנהלת   מנהלת שרוצה לעבוד בצורה מסודרת ויעילה חייבת לדאוג שקווי התקשורת שלה יהיו פתוחים ולוודא שלא כל נתון מיותר יגיע לטיפולה. נורא קל לו לעובד להיות "ראש קטן" וכביכול לא לעשות דברים בלי אישור כדי שאת כמנהלת תוכלי להיות בשליטה . אך לא זו צורת העבודה האופציונאלית. על כל עובד לקחת את מלוא האחריות לתחום עליו ...

קרא עוד »

מיתוג זה לא רק לוגו

חשיבות המיתוג     לפעמים נדמה שמרגע שייצרנו את המותג הוויזואלי אפשר לנוח שהרי העבודה נעשתה. טעות ידידיי,  בניית המותג הוויזואלי היא תחילתה של ידידות נפלאה עם דרך ארוכה של שיווק.  אך החכמה היא שיווק נכון. איך עושים זאת? בשביל זה אני כאן…   תחילת הדרך נעשית בפיתוח הסממנים החיצוניים של המותג וקבלת החלטה לגבי מה ערכיו. זה טוב ויפה ...

קרא עוד »

הדרך להצלחה באמצעות תקשורת!

הצלחה באמצעות תקשורת המילה תקשורת נזרקת לחלל האוויר בממוצע ארבע פעמים בכל פגישה ובסוף הפגישה דברים לא מסתדרים בגלל בעיה בתקשורת…   אם כך מהי תקשורת אמיתית? איך מנהלים תקשורת? ואיך ניתן להצליח באמצעותה ולהזיז הרים? (כן זה אפשרי!)   כאשר אנשים שומעים תקשורת בהקשר של יחסי ציבור הם מיד מקשרים את זה למדיה ולעיתונות אך התקשורת האמיתית מתחילה הרבה ...

קרא עוד »

2 קריירות

2 קריירות!!!       כמה פעמים חיכית שייגמר כבר החופש? כמה פעמים בחודשיים האלו אמרת תודה על כך שיש לך את המשרד? וחוץ מכל אלו כמה פעמים הציק לך המצפון במחשבה על ילדייך אשר נמצאים בבית כשאת בעבודה? אלו לבטים אשר לא נחסכים מאף אחת מאיתנו כל מי שמעוניינת בקריירה מרגישה את ההחמצה באיזה מקום. אני כאן כדי לעשות ...

קרא עוד »

יחסי ציבור 2007

יחסי ציבור נוסח 2007!           קיבעון מחשבתי נפוץ בקרב לקוחות סבור שיחסי ציבור לעסק אלו מותרות שניתן לוותר עליהם או שלוקח מי שיש לו מספיק כסף. את הקיבעונות האלה אני מכירה ובכל פעם נאלצת מחדש לשבור את המיתוס המגוחך הזה ולומר שיחסי ציבור מגיעים לפני הכל!   הרבה לפני ההשקעה בשיווק ובמערך המכירות הכרחי להשקיע ביחסי ...

קרא עוד »

© כל הזכויות שמורות ליעל לוטן