מתוק. זה מתחבר לי שהיום עבדתי עם ילדים על הספר של תמר אדר "זקנה על נדנדה", שמספר על זקנה בת שמונים שמתנדנדת בגינה הציבורית וכל השכונה עומדת משתהה, ורק ילדה קטנה עולה ומצטרפת, ומתנדנדת איתה בטבעיות ובהבנה.
תודה אמיר, להתחבב גם נחמד.
אני עדיין לא מצאתי לה את מינון המילים הנכון לי, לילדה שמציירת קשת על הנדנדה. היא בראש כל הזמן מנדנדת…
אז הייתי חייבת לצייר אותה.
אהוד, תודה. הערתך נרשמה.
לא נוח לי עם "מקשטת". מעדיפה "מצירת".
ולגבי הכללים, אני הכותבת ולא ילדה. בהחלט אפשר להפר, לטובת רוח השיר.
הכתוב הוא חלק מהציור. האם התכוונת שהכתיבה בדפוס מיותרת? כי את הכיתוב בציור חייבת.
חנה יקרה, תודה! למה את חושבת שנגזלה מהילדות צבעוניות? אני חושבת שמהצד של הילדים הכל מאוד צבעוני. יש קושי בעולם, כמו שהיה מעז ומתמיד. אבל לילדים קנה מידה אחר והוא השתנה מאז ילדותינו. מכוח הילדות זה צבעוני.
אולי מהילדה הפנימית שלך נמחקו הצבעים?
מופיעה לי תגובה אחת שלך (היו שתיים ריקות מתוכן וללא שם מגיב/ה)
לוסי, כמה נכון וכמה צבעוני! הנאה צרופה.
רות, תודה רבה. מזמן לא עליתי על נדנדה. סוג של געגוע.
נפלא, אכן בתנועה אחת, של מכחול ומילים.
אפשר גם:
ילדה בתנועה אחת
על הנדנדה
קשת
חני, תודה. יפה מה שכתבת. אז אולי ילדה בתנופה אחת?
מתוק. זה מתחבר לי שהיום עבדתי עם ילדים על הספר של תמר אדר "זקנה על נדנדה", שמספר על זקנה בת שמונים שמתנדנדת בגינה הציבורית וכל השכונה עומדת משתהה, ורק ילדה קטנה עולה ומצטרפת, ומתנדנדת איתה בטבעיות ובהבנה.
לבנה, תודה. מחר הולכת לגינה ועולה על נדנדה, כדי לא לשכוח איך זה.
גם אחפש את הספר, לא מכירה.
חביבה ההייגה הצבעונית הזו, אבל אלה שפרסמת קודם עולות עליה.
תודה אמיר, להתחבב גם נחמד.
אני עדיין לא מצאתי לה את מינון המילים הנכון לי, לילדה שמציירת קשת על הנדנדה. היא בראש כל הזמן מנדנדת…
אז הייתי חייבת לצייר אותה.
הציור הנפלא ולא זקוק לתמיכה של הייקו
והצעה לכיתוב שלא מקים את כללי ההייקו
( כי ילדים מטבעם לא פועלים בהתאם לכללים )
בתנועה אחת
ילדה מקשטת
נדנדה
אהוד, תודה. הערתך נרשמה.
לא נוח לי עם "מקשטת". מעדיפה "מצירת".
ולגבי הכללים, אני הכותבת ולא ילדה. בהחלט אפשר להפר, לטובת רוח השיר.
הכתוב הוא חלק מהציור. האם התכוונת שהכתיבה בדפוס מיותרת? כי את הכיתוב בציור חייבת.
לוסי, הכיתוב בציור חיוני לו וחלק בלתי נפרד מייחודך האומנותי.
אני מתכוון לכיתוב בדפוס.
אשר למקשטת , השתמשתי במילה בשל דו משמעותה הצלילית. ואולי תעדיפי את תאומתה – מקשתת?
אהוד, תודה שוב. אני גם מהססת לרוב להוסיף את המודפס (מוקלד). צריכה לתת למתבוננים להתאמץ…
מקשתת, מצאה חן בעיניי, אבל האם זה לא אומר "יורה בקשת"?
היי לוסי
מקסים, הציור האחרון היה צריך להיות
בהרבה תנועות ילדות מציירות קשת על נדנדה
טובה, תודה.
כבר בתנועה הראשונה של הנדנדה יש אושר צבעוני.
מקסימה ההייגה הזאת לוסי מחזירה לילדות את הצבעוניות והשמחה שנגזלה ממנה לאחרונה…
מתקשרת לנדנדה של איריס ליוויט
והגבתי לך קודם אבל תגובתי כנראה נבלעה
חנה יקרה, תודה! למה את חושבת שנגזלה מהילדות צבעוניות? אני חושבת שמהצד של הילדים הכל מאוד צבעוני. יש קושי בעולם, כמו שהיה מעז ומתמיד. אבל לילדים קנה מידה אחר והוא השתנה מאז ילדותינו. מכוח הילדות זה צבעוני.
אולי מהילדה הפנימית שלך נמחקו הצבעים?
מופיעה לי תגובה אחת שלך (היו שתיים ריקות מתוכן וללא שם מגיב/ה)
היי לוסי בלי הצבעים של הילדה הפנימית שלי לא הייתי יכולה לשרוד שלא לדבר על ליצור
רק שהמבוגרים לא תמיד עושים לצבעים האלה טוב
חנה יקרה, מקבלת את דברייך במאה אחוז!
זה דבר שעובר לאורך הספר שלך "לאורה".
כל כך כיף לראות את העבודות שלך.
שבת שלום
גיורא וסיגל יקרים, תודה רבה לכם. תגובתכם משמחת, ומבלי לגשת לנדנדה- צבעוני לי!
הי לוסי תודה על התרוממות הרוח, למקרא ההיקו שלאחריו עוד תנופה עם צבעי הקשת האהובים על הילדה שבי. מקסים.
סיגל, תודה רבה. התרוממות ותנופה, תודה!
שכחתי להוסיף את כתובת ורדים והדסים.
אז הנה מצורף. ורד
ורד, ורד, תודה!
ורד והדס, מושלם… (: