בננות - בלוגים / / הדרך פנימה – סדנת דמיון מודרך ו-NLP – לשנה החדשה
אסנת בוקופצר - דמיון מודרך ו-NLP
  • אסנת בוקופצר

      אסנת בוקופצר, מטפלת ומנחה מוסמכת בכירה, מאסטר בדמיון מודרך, NLP, טיפול בטראומה, גשטלט, אימון ותרפיית קו הזמן.  טיפול אישי וזוגי, מנחת סדנאות לדמיון מודרך, NLP, העצמה אישית, חשיבה חיובית, פוריות, הריון, וזוגיות מאושרת.  מטפלת, מנחה ומאמנת, מתמחה בטיפול ופתרון משברים ושינויים ב- קריירה /זוגיות/חיים. מימוש עצמי. העצמת דימוי אישי, שחרור מטראומות, פוביות, חרדות, התמכרויות, תלות, אמונות, דפוסים ומחשבות מגבילות. פתרון קונפליקטים פנימיים, משברים, שינוי הרגלים, טיפוח מיומנויות תקשורת, שיפור ומיקוד חשיבה, שינויי התנהלות, תבניות מחשבה ורגש. פיתוח ושילוב היצירתיות לחיים, מערכות יחסים ויצירה. שינוי תוך זמן קצר, תוצאות לטווח ארוך, גישה חיובית ומעצימה המאפשרת חיבור ליכולות ולמשאבים האישיים של כל אחד ואחת.  הסמכות: הסמכה בינלאומית כ-  NLP Master Practitioner.  ו - Master Practitioner בתרפיית קו הזמן – Time Line Therapy מוסמכת בטיפול בטראומה בכלי ה-NLP. מנחה מוסמכת בדמיון מודרך. מוסמכת בתרפיית הגשטלט. מאמנת אישית ועסקית, לחיים, זוגיות, שינויים ויצירתיות.   אזור: תל אביב והמרכז טלפון: 054-4515075 אתר: http://www.nlptherapy.co.il   Osnat Bukofzer, Certified Master Practitioner of the Art & Science of Neuro Linguistic Programming (NLP), Guided Imagery, Trauma healing, Gestalt & Time Line Therapy (TLT).    specialist in: Self-Esteem Issues, Post Traumatic Stress, Emotional Disorders, Anxiety, Phobias, Stress Management, Life Transitions, Motivation problems, Substance Abuse, Relationship Issues.    

הדרך פנימה – סדנת דמיון מודרך ו-NLP – לשנה החדשה

 

  

הדרך פנימה – סדנת דמיון מודרך ו-NLP לשנה החדשה

עם אסנת בוקופצר וירון קולטון

מפגש חווייתי חד-פעמי בתל-אביב – יום חמישי 29.8.13 ב-20:30

אתם מוזמנים למפגש חווייתי, שבו נעשה שימוש בכלים העוצמתיים של הדמיון המודרך וה-NLP כדי להיכנס פנימה, לחקור את עולמנו הפנימי ואת תת-המודע – ולצאת רגועים, מחויכים ומחוזקים, מוכנים לשנה החדשה שבפתח. 

העבודה עם כלי הדמיון המודרך וה-NLP מאפשרת לגלות מחדש את הפוטנציאל הטמון בנו, תוך העצמת היכולת ליצור שינויים חיוביים בחיים וחיבור למשאבים ולכוחות הפנימיים. 

במהלך המפגש נלמד על כוחו של תת-המודע להשפיע על המודע בחיינו, נגלה איך נוכל לשנות דפוסי חשיבה ואמונות מגבילות, נבין כיצד לרתום את כוחה של המחשבה כדי לשפר את איכות חיינו, ונקבל כלים לחשיבה חיובית ולהתמודדות עם דאגות ולחצים. 

כך, באמצעות תהליך חווייתי, נגיע לשקט ולרגיעה שיאפשרו למצוא פתרונות ודרכים חדשות ליצירת השינויים המתבקשים בחיינו.

מנחי הסדנה:

אסנת בוקופצר וירון קולטוןמנחים ומטפלים בכירים בדמיון מודרך ו-NLP.

לאתרים האישיים: www.nlptherapy.co.il   www.kolton.co.il  

מתוך תגובות משתתפי סדנאות קודמות:

"הסדנה היתה מדהימה… למדתי המון דברים על התת-מודע, על הנפש שלי, על רגשות וכיצד מתמודדים איתם במהלך היומיום. הסדנה לימדה אותי להסתכל אחרת עלינו, כבני-אדם, על החוויות והרגעים שאנחנו עוברים בחיים. המודעות העצמית שלי גדלה, וזה נתן לי ביטחון, הרגשה טובה והסתכלות אחרת על דברים מסוימים. אני מודה לכם מאוד ומקווה להמשיך איתכם". משתתפת

"חוויה מרגיעה… חיפוש אל התת-מודע, אל השלווה ואל הנסתר… למידה של רוגע וחשיבה חיובית… ריחוף מהמציאות אל השלווה… רוגע מהשאון של החיים". משתתף

"נהניתי מההנחיה בזוג, שהביאה שני קולות דומים אך שונים, שהשלימו זה את זה בהרמוניה ובתיאום. רכשתי כלים נוספים משיטת ה-NLP והדמיון המודרך. 

חשתי נוחות רבה 'להביא את עצמי' בקרב חברי הקבוצה, וניתנה לי הזכות להתחבר לתחושות ולחוויות, שנדמה היה שהתרחקתי מהן. המון תודה!" משתתפת

 

מתי ואיפה: סדנת הדרך פנימה תתקיים בתל-אביב ביום חמישי 29.8.13 מ-20:30 עד 22:30.

 

מחיר הסדנה:

100 שקל.

 

ההרשמה מראש, אין צורך בניסיון קודם.

 

להרשמה לסדנה:

 

אסנת בוקופצר – 054-4515075 – bukofzer@015.net.il

ירון קולטון – 054-7321806 – yaron@kolton.co.il

 

 

 

 

 

© כל הזכויות שמורות לאסנת בוקופצר