בננות - בלוגים / / בודדה מול המתקפה
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

בודדה מול המתקפה

עוד בטרם הסתגלתי לניצנוצו של היום, אני מוצאת עצמי נרדפת על ידי כל מיני חברות ארגוני התרמה, ומה לא, שלא מפסיקים להעמיס אותי ולהציף אותי בהודעות, בקשות, תביעות לתת מכספי, עזבוני הדל, לרכוש, להבטיח את רכושי , לתרום להם על מנת ש..

אכזריות ביותר הן אותן נציגות אומללות, שכנראה צריכות לפרנס את בני ביתן, ולכן גם אם דחיתי אותן יום, הן מתקשרות למחרת פעמיים, ממספרים חסוים, ואז ממספרים אישים שלהן, ומשדלות וכמעט משכנעות אותי בנחיצותו של ביטוח מסוג.. לאחר מספר תחינות … קולן הופך חסר סבלנות, חודרני, מטיף, חקרני, חביב, הכל בהתאם לתגובתי הרפה. ואף אם אני מתנגדת תכף תגיע עוד התקפה.

נסבלות יותר ההודעות הטלפניות המוקלטות, אם כי הן הגיעו גם לנייד המסוים של בני, שמספרו ידוע רק לבני המשפחה, ועוררו את זעפו של הרב שמלמדו, בתלמוד התורה.

לפייס בוק איני נכנסת, כולם שם באותו עניין בדיוק, עליהם למכור את מרכולתם, כך גם אני כמובן, ספר שלי יצא בקרוב, ואם חפצת קוראים אני עלי ללכת בתלם הידוע,מכרי ככל יכולתך, שכנעי, לחצי, נדנדי ועוד. ומבין כל אלה חדר קולה של ביתי, שסיפרה שהנכדה חייכה אליה היום .

חיוך שדורש התיחסות,לטיפה, התלהבות כנה.

אבל ברצינות, יש להוציא את העניין הזה אל מחוץ לחוק, לא יתכן שאעבור כל רגע לשיחה ממתינה שכל מטרתה לשווק לי תרופה חדשנית נגד השמנה.

גם בעלי שהלך לרופא כללי שהתעניין בשלומו בידידותיות נחרצת ואכפתית פלט אנחה, היה זה קול אנושי, לא ספאם אינטרנטי, או הצעת חברות הזויה יותר או פחות, אולי זה טוב, הרי כל מה שהקב"ה עושה זה לטובה, אולי אם בתוך כל ההבל, עולה קול מזוקק ונקי, קל לך יותר לזהותו.

אולי.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת