בננות - בלוגים / / פרסומת לחיים האמיתיים
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

פרסומת לחיים האמיתיים

 

 

 

הייני חבורה של בנות כולנו שמיניסטיות. רובנו נאות. בהפסקות, בין שינה ליקיצה, כולנו מצטופפות על ספסל אחד. מי שלא מצאה מקום מתיישבת על המשענת, שולחת רגלים ארוכה כלפי היושבות למטה. וכולן מדברות, מפטפטות. על החבר אלא מה? על החבר.
 
כמעט לכולן יש חבר. והוא כמעט תמיד משרת בלבנון. והן מתכננות איך יעברו את הגבול ויגיעו אליו. יתחפשו לחיליים, יחלפו ביעף על פני מחסומים. בדיחות על גבי בדיחות. ואחר כך הן מדברות על העתיד, ועל כך שהן חוסכות בסתר, מה שיקנו לבית, מקרר, מכונת כביסה, אם תהייה חתונה. וכמובן קיימים גם הנושאים האסורים, מי עשתה איתו וואו..מה. והשקר צף. אף אחת לא עשתה. לא עשתה.
 
 ולי  היה ראש יותר פתוח. חשבתי על מה ולמה להתחתן עכשיו. ואולי יש משהו אחר..צריך לנסות. הן לעומתי ננעלו על מה שיש. ובאמת רובן עשו צבא, למדו משהו, ותוך כדי כבר חתונה.
 
איך שהוא השגתי את הפער. אם כי חברי בבית צבי כבר היו פי אלף יותר פתוחים. מה חתונה ועל מה? קודם הבמה.
 
אבל החיכוך בבנות השמרניות הללו, שרובן הגיעו מבתים מזרחים עשה את שלו והתחתנתי די צעירה. אבל לא עם החבר הראשון.
 
עכשיו, אני חושבת זו תקופה אחרת. כיום, בעולם החילוני, מי כבר מתחתנת עם החבר הראשון.
 
ואיזה גבר מסכים לא לעבור את דנה, מורן, שיר ו..עד שהוא מתביית. אם בכלל..
 
כלומר, כל הכבוד גם לגברים ההם שקפצו עם הספק די קטן לתוך חיי הנישואים.
 
הרבה אנשים מתגרשים. כולל רבים מחברי מבית צבי. שאצלם קודם הבמה והחוויה העצמית ואחר כך. והרבה אחר כך.. ופיצוץ. אבל הן חברותי לספסל העמוס, לא( עד כמה שידוע לי). אולי זה בגלל שככל שמגדילים ראש, כך הראש הולך ומסתבך. פחות מסתפק במה שיש. ועד שכבר התחתנת אז את משווה למה שהיה. עם האקס ההוא. ועם מחזר ההוא הא. ואם את רוצה להיות שיא 'האין' אז תהיי כמו כולן- תתגעגעי גם למה שלא היה.
 
אבל כמו שאומרים. תלכי על פשוט. תקבלי פשוט. אבל כמה פשוט, ככה מחזיק לך יותר מעמד.
 
כמו כל המכשירים הישנים של פעם. שנים השתמשנו בהם . חסכונות על גבי חסכונות חסכנו עד שקנינו משהו חדש. והיום קנה וזרוק. וזרוק ולבש. אנחנו חים בתוך פרסומת. פרסומת על גבי פרסומת. פרסומת לחיים האמיתיים …
 
 
 
 
  
 
  

 

 

 

5 תגובות

  1. אח. אביטלי מתוקתי. נראה לי תמים לחשוב ככה. לכי תדעי מה בדיוק קורה שם, בבתים של החברות האלה…

    טוב, עוד נדבר על זה.

    • אירוסית, אני רואה אנשים שבאו עם פחות ניסיון ויותר טוב להם. הרי יש לי ב"ה מעגל חברים. עברתי. חויתי. חברה כזאת. חברה אחרת. הכל פרסומת תאמיני לי. בחים זה השקעה, השקעה, והשקעה. בזולת.. בדרך כלל.

  2. כן אביטל זה דור האינסטנט המונע על ידי ספוק צרכים מיידי
    ולבש וזרוק
    מחוליי הדור מסכימה
    חנה

  3. אביטל,יש צדק בדבריך, הבן שלי שמתחתן עכשיו מתחתן עם חברתו הראשונה, וגם הוא שלה, ואני חושבת שיש בזה הרבה מן היופי הטהור התמים!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת