בננות - בלוגים / / מכתב לגבר שאני חייבת להגיד לו שלום
מכתבים שלא שלחתי
  • מיכל אור

    שירי זלדה. סיפורי שלום עליכם.כוכבים בחוץ. סידור תפילות. רפרטוארי. פרינג'. מסורת. חול. צער. שמחה. התמסרות. הסתייגות. אומץ. פחד. התלהבות, התקררות. הכל הכל הכל ביחד. כל הזמן

מכתב לגבר שאני חייבת להגיד לו שלום

 

אז מה עכשיו, יפה אחד? בשיחה קצרה וישירה לקחת לי חלום להקים איתך משפחה. לחבק אותך כל הזמן, לדאוג לך ולהתעטף בך. ממש התאהבתי בך, הא? בצדק האמת. המילים לא עולות בי. לא רוצות לבוא. כאילו שהן הקשר היחיד אליך בתוכי, ואם הן יילכו אז הבדידות תהיה נוכחת בהחלט. 

טוב, אז אני לא אדבר על העצב העמוק בעיניים שלך שהייתי צוללת לתוכו לתמיד ושוחה שם גם עם כרישים. וגם לא על הידיים החמות והרכות שאפילו הכתפיים החזקות שלי נמסות בהן. אני גם לא אגיד כלום על שקילת המילים שנהניתי להתרגל להעריך, ואף מילה על האושר השלם שמתחולל בך כשאתה מזכיר את הילדים.

 

 

אז מה עכשיו, מותק? זהו? להגיד סופית שלום? טוב. אז אני לא אגיד כלום על כמה אני מרגישה אותך, ולא אבטיח לחבק את כל מה שעברת. אני לא אומר מילה על כמה מרגש אותי לנשק אותך, ולא אספר לאף-אחד כמה החיבור איתך ממלא אותי.

 

 

אני לא אדמיין אותך מחבק אותי הכי בחום בעולם כל לילה כשאני שוכבת לישון, ולא אשלח יד שתחפש את הלחי הנעימה שלך. ממש ממש לא. מה פתאום. אני?..

 

 

אני לא ארצה להביא איתך ילד שיהיו לו העיניים הכחולות המתוקות שלך, והחריפות שלך. אני לא ארצה להתייעץ איתך בכל דבר ועניין, ולא ארגיש באותה נשימה צורך לחזק אותך ולתת לך ממני. אני לא אתפלל כל הזמן שרק יהיה לך טוב.

 

 

אני כן ארצה לחבק ולחזק, להתחבר, לתת את כולי, להתפלל.

הכל.

בשביל מישהו אחר.

ברירה אחרת? לא אצלנו.

 

 

נ.ב.
חבר כתב לי היום:
תני לאנשים לאהוב אותך בגלל מה שאת, ולא בגלל שאת רוצה שיאהבו אותך.
בשבילי – זה יותר מכל שיר שהייתי מצטטת היום…

 

שלך
מיכל

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למיכל אור