איך לומדים את ריקוד הקִרבה-מרחק-קרבה
יד מונחת על יד, עיניי בעיניךָ,
אפשר לדבר לפעמים,
כמו אליזבת ודארסי.
איך לומדים לעבור מפוזיציה לפוזיציה:
אוהבת, כואבת, כועסת, אוהבת
לפעמים פונים זה מזה
הולכים עד סוף השורה ונפגשים שוב.
(כשרוקדים, חשוב להביט קדימה.
אחרת מסתחרר הראש בסיבובים.)
זה מה שאת עושה בעבודה ? :)))
(ושיריך הזכיר לי את הריקוד "יש לנו תיש" עם הזוגות)
נכון… יש לנו תיש פחות רומנטי אמנם, אבל מתאים… :))
לי, אולי תכתבי פרק של תנינה נאלצת לצאת לעבוד ?
נגיד שהיא ילדה תנינון קטן ואז יצאה לחופשת לידה, ואז נאלצה להיעשות רכה, כלפי תנינון, ולכן איבדה קצת מכוח הכישוף שלה,
עד שנכנסה למינוס ונאלצה לצאת לעבוד.
אפשר לצרף דמות חדשה שתהיה הבוס של תנינה והכישופים שהיא מנסה להטיל עליו וע"י כך להתאמן בהחזרת כוח הכישוף …
אם תרצי, אתן לך רעיונות.
:))
LOL
רוניתוש, תרגישי חופשייה לכתוב! הגונב מגנב פטור, והבנתי גם שנורית זרחי מרשה. חוץ מזה נדמה לי שכתבתי משהו על תנינה המעויפת מעבודה…
ואגב, ללדת רק מגביר את כוח הכישוף 😉
בעולם של אמילי זה הפוך.
אני מוכנה להשאיל לך את ערפגון, אם את רוצה. חינם.
ואת יודעת שאת מספקת אותי רק באזכור שמם של אליזבט ודארסי.
מה הפוך אצל אמילי, עניין הלידה וכוח הקיסום?
(לא) תודה על ערפגון. אולי רונית רוצה…
לסיפור, לסיפור! ~אמוטיקון חושף שיניים~
כן, אם אמילי תלד בת, היא תאבד את כוחותיה והכוחות ילכו לילדה.
מעניין. ואם היא תלד בן?
אז לא.
חבל. קיוויתי שתנינה תתעצבן ותהפוך את ערפגון ללטאה.
LOL
אולי צריך לכתוב סיפור על תנינה שבאה לבקר במשרד של קיטי…