רן יגיל
סופר ועורך, יליד תל אביב, 1968. ספריו: מות סנדלרים (תל אביב : "עקד", תשמ"ח 1987). שירים: מחשבה אחת קדימה (רמת גן : ליריק ספרים, 1988), ארז כמעט-יפה : וסיפורים אחרים (תל-אביב : "גוונים", תשנ"ו 1996), ז'אק (תל-אביב : "גוונים", תשנ"ח 1998) נובלה ביוגרפית על הזמר הבלגי ז'אק ברל, סוף הקומדיה : תריסר סיפורים (תל-אביב : "ביתן", תשס"א 2001). נקישות ורמזי אור : מדינת ישראל נגד נח שטרן : רומן (תל-אביב : "עמדה/ביתן", תשס"ג 2003) הרביניסט האחרון רומן (בני-ברק : הקיבוץ המאוחד, 2006)
אני ואפסי רומן (ירושלים: עמדה/כרמל, 2008). עריכה: הצעיף האדום /
יעקב שטיינברג ; בחר את הסיפורים והקדים מבוא: רן יגיל (תל-אביב : "גוונים", תשנ"ח 1997). בואי כלה : סיפורי חתונה (ירושלים : "כרמל", תשס"א 2001) <בשיתוף
ירון אביטוב
טעם החיים : אנתולוגיה של סיפורי אוכל (ירושלים : "כרמל", תשס"ב 2002) בשיתוף ירון אביטוב. הקשב ! : אנתולוגיה של סיפורי צבא (תל-אביב : "כרמל-משרד הביטחון - ההוצאה לאור", תשס"ה 2005) <בשיתוף ירון אביטוב
רן יגיל הוא עורך כתב העת "עמדה" - ביטאון לספרות: שירים, סיפורים, מסות, רשימות
ביקורת אמיצה וכתובה יפה בהומור ובשנינות
כבוד!
תודה רבה. רני
וברשותך אוסיף עוד משהו קטן: "מר צבי ינאי, לכתוב על אהבה אפילו עמונאל קנט לא ידע…
גודקוב, אני חוזר ואומר: אתה איש מבריק, ולא יעזור לכל המלעיזים עזי הפנים. אצלצל אליך מאוחר יותר. רני
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
הביקורת שלך על הספר של צבי ינאי
לא במקומה בכלל.
אתה כותב כמו אחד שהקנאה מדברת מפיו.
אני לא מבינה למה השתלחת בו
הוא מפרסם את ספור חיין
ואתה מעיז להשתלח?
אני חושבת שאתה אדם קטנוני
אתה רוצה תשומת לב שלא קיבלת
בעזרת יצירותיך או אי יצירותיך
אני חושבת שאתה נבנה על אחרים
בצורה כביכול שנונה
אבל היא בעצם זלזול לאינטליגנציה
אני לא יודעת אם תפרסם את תגובתי
אבל אתה ממש לא ראוי שיקראו אותך
פנינה
פנינה, אני מבין שאת נסערת, אבל מספיק ללחוץ רק פעם אחת והתגובה צצה. לא צריך יותר. כל טוב, רן יגיל.