בננות - בלוגים / / קנאה או שזה אולי הדלקות?
Eating movies
  • ידידיה קוסמן

    תיאור קצר עלי: אני ידידיה, בן 26, רווק בלי נסיון בזוגיות. ילד שתוהה על העולם ומחפש את עצמו בתוכו, התהיות קורות לפעמים בראש, לפעמים בציור, לפעמים בכתיבה, לפעמים בצילום, כל תהיה מקבלת את התוכן הראוי לה(כל מדיום מתקבל בברכה). המקצוע שלי הוא מעצב גרפי. אכתוב פה על כל מה שעולה בראש שלי: מחשבות, רצונות, ביקורות(על העולם ועל עצמי), עבודות אמנות שאני עושה.

קנאה או שזה אולי הדלקות?

הוא עלה עכשיו עם מישהי שבהמשך הסתבר שהיא זוגתו ושהם חיים ביחד.
אני מכיר אותו אבל אין לי ממש כוח לפנות אליו ולדבר, אז אני משפיל את המבט כדי שהעניים שלנו לא יפגשו. אבל זה ממש קשה ובאחד הפעמים ש"בטעות" הצצתי הוא היה עם הגב אלי לשמחתי.
מצאתי מקום לשבת עם הגב אליו ואז נזכרתי שבפעם אחרונה שפגשתי אותו הפגישה מאוד הרשימה אותי. הוא בחור לא גבוהה, מטר שבעים בערך, מזוקן מאוד ולבוש זרוק קצת, היפסטר כזה. הוא יפה מאוד אבל מה שמיוחד בו זה המבט שלו, הוא מביט בך עם כל הגוף שלו  כאשר הוא מדבר איתך. זה מבט שמשדר צניעות לא מוכרת. כאילו עכשיו אתה זה כל העולם ורק אתה קיים כאן בשבילו. התחושה היא שהוא מנמיך את עצמו בשביל שאתה תרגיש טוב. והעניים האלה, פשוטות ושקטות ועם זה(או בגלל זה) משדרות חוכמה ועומק עצום.
אני בטוח שמלא אנשים התאהבו בו ושבכלל הוא בן אדם מאוד אהוב, אין כמו אדם שגורם לך להרגיש כאילו אתה הכי חשוב כרגע, שמתייחס לכל מילה שאתה מוציא מהפה כאילו היא המילה היחידה שקיימת כרגע והיא, היא הדבר הכי חשוב שיש.

הלוואי שאני הייתי כמוהו.

תודה

ידידיה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לידידיה קוסמן