בננות - בלוגים / /  הרגשתי לא טוב ועשיתי סקס
"העצמת המיניות הנשית"
  • רוני ארז

    במשך שנים רבות עסקתי בספורט ובכושר גופני. האמנתי ש"נפש בריאה בגוף בריא", ולפיכך צריך להקדיש את עצמך לטיפוח הגוף. למדתי אירובי, אימון אישי, trx, פילאטיס, core, וחיזוק רצפת האגן, ועבדתי בתור מאמנת כושר. עם הזמן הבנתי שלנפש צרכים משלה וגוף בריא הינו רק אחד הצרכים שלה. השילוב והאיזון בין הגוף והנפש, הינם הדבר החשוב והנכון לעשות. למדתי nlp, דמיון מודרך, מדיטציה, תטא הילינג, אינטואיציה, אורטופדיה ריגשית ו – bars. כיום אני משלבת בעבודתי בין הגוף והנפש בנושא העצמה מינית נשית. אל התחום הזה הגעתי בעקבות תהליך אישי שעברתי. תכיפות השתן שלי התגברה עם הזמן, ומצאתי את עצמי רצה לשירותים הרבה פעמים ביום כולל כמה פעמים במהלך קיום יחסי מין. כל מי שדיברתי איתו אמר לי שאני צריכה לחזק את שרירי רצפת האגן.. והרי זה מה שעשיתי כל חיי.. אבל החלטתי לקחת את עצמי בידיים ברצינות כי זה מאוד הפריע לי בתפקוד היום יומי. התחלתי בתרגילים הרגילים שהיו אמורים לעזור ולגרום לי ללכת פחות פעמים לשירותים. מהר מאוד הרגשתי שאני נהנית מזה מאוד בצורה מינית. התחלתי לשאול את עצמי כל מיני שאלות לגבי מה שאני מרגישה, ואיך זה משפיע עלי. אבל המשכתי בתרגול שהבנתי שמסב לי הנאה גדולה, והעניין הלך והשתבח.. הנוכחות והמודעות שלי לתחושות שהרגשתי בנוסף לשחרור המחשבתי שהתלווה לכך הביא אותי למצב שבו הרגשתי שאני נהנית מהתהליך במובן מיני. שחררתי את המחשבות והתרכזתי בהנאה המינית ובתרגול התנועה שגורמת לכך. כיום, בעקבות התרגול, הגעתי למצב שאני שולטת באופן מלא ומושלם באורגזמות שלי. החיים שלי השתנו ממצב שבו האורגזמות שלי היו מגיעות רק דרך הדגדגן ולאחר עבודה לא פשוטה.. למצב שבו אני גומרת בכל צורה ככל שארצה. במקביל גם תכיפות השתן שלי פחתה מאוד, כך שהרגשתי שאני מרוויחה גם במובן הבריאותי גופני, וגם במובן המיני. הידיעה שהיכולת הזאת קיימת בי ושהצלחתי להביא את עצמי למצב זה, גרמה לי להבין שאם אני יכולתי לעבור תהליך זה.. כל אישה יכולה לעבור את אותו התהליך, וכיום אני מלמדת נשים להבין טוב יותר את הגוף שלהם. אני מלמדת נשים להביא את עצמם לאורגזמה שהולכת ומתעצמת. כמובן שהדבר אינו פוגע ביחסי המין הזוגיים אלא רק מעצים את הרצון בהם ומשדרג אותם. אני מזמינה כל אחת ואחת שמרגישה שהיתה רוצה להיות במקום טוב יותר מהמקום בו היא נמצאת, להגיע אלי לשני מפגשים. הטוטאליות והמוטיבציה לשינוי הם הדברים החשובים והמהותיים שיכולים להביא לשינוי מדהים בחיים ולא רק בתחום המיני.

 הרגשתי לא טוב ועשיתי סקס

תמונה 032

 

נשים רבות מתייחסות למיניות כאל דבר שעושים רק כשמרגישים טוב.. אתן יודעות כמה פעמים הרגשתי רע, עשיתי סקס ולאחר מכן הרגשתי טוב..?

אם אנחנו סובלות מכאב ראש.. כשמתחילים את ההתקרבות.. הכאב ראש ייעלם..

שימו את עצמכן במרכז. הסקס הוא בשבילכן!

קיום יחסים יכול לשנות את מצב הרוח לטוב. זה לא מחויב להרגיש טוב ורק אז לרצות ביחסים.

אחת מהמטופלות שלי הגיעה אלי עם תפיסה המבדילה בין התייחסות גברית לנשית בעניין הסקס..

"גברים רוצים סקס בשביל שיהיה להם טוב.. נשים רוצות סקס כשטוב להן.."

המשפט הזה יפה אבל לא ריאלי. "הטוב" הזה שהיא התכוונה כמעט ולא קיים עבורה.. כך שיוצא שהיא ובן זוגה כמעט ולא מקיימים יחסי מין.

מה הפלא שכשהם כן שוכבים זה אף פעם לא סקס עם אורגזמה עבורה?

זה עניין של תפיסה של המיניות. כשאנחנו מבינות שהסקס הוא קודם כל בשבילנו ולשם הנאתנו אנחנו מתייחסות אליו אחרת. כשהתפיסה שלנו לגבי מיניות היא שהמיניות נעשית רק בתנאים מסוימים.. ההתנהגות שלנו היא בהתאם לכך.. והגוף מהר מאוד מתאזן יחד עם התפיסה וההתנהגות..

לכן במקרים רבים אנחנו לא נהנות מזה..

לאורגזמה הנשית סגולות טובות ורבות.

ברמה נוירולוגית – היא מקשרת בין אזורים במוח שבד"כ לא מתקשרים זה עם זה

ברמה פסיכולוגית – היא מתגמלת בהנאה עצומה – רצון להמשיך – גורמת לתקשורת זוגית טובה.

ברמה פיזיולוגית – היא מחזקת את שרירי רצפת אגן, ומפחיתה את תכיפות השתן (לסובלות מכך).

ברמה אבולוציונית – היא מגבירה את הסיכוי להיכנס להיריון

אז איך אנחנו משנות את הגישה שלנו למיניות?

בראש ובראשונה אנחנו מבינות שהמיניות היא בשבילנו.. לא בשבילו.

השינוי העיקרי אצל האישה בכל הקשור להתייחסות למיניות שלה הוא ההבנה שהיא "לוקחת" את המיניות עם בן זוגה ולא "נותנת" לו מיניות..

הפוטנציאל המיני הנשי גבוה ביחס לזה של הגבר. המיניות הנשית לא נגמרת..

זה נכון שישנם גברים שהם מאהבים נפלאים וישנם גברים שהם מאהבים פחות נפלאים.. אבל היכולת של האישה ליהנות מהמיניות אינה תלויה בגבר.. היא תלויה קודם כל בעצמה..

"אבל אני בכל מקרה לא גומרת.. אז למה שאעשה איתו עכשיו סקס..?"

אישה שרוצה שינוי אמיתי, צריכה לשנות את החשיבה שלה לגבי המין ואת התפיסה שלה לגבי המיניות של עצמה.

נשים רבות סובלות מקשיים בתוך המיניות בעקבות הגישה שלהן למיניות.

"קושי במיניות" אינו גזירה משמיים. אפשר ללמוד איך לעשות זאת, ולדעת איך לשלוט על הנאתך המינית! (: (:

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרוני ארז